Skocz do zawartości

kamiltsn

Members
  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Tuszyn

kamiltsn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. Gdy widzę takie prace to aż chce mi się znów wrócić do modelowania :) Good Job !
  2. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i rady :] Nie omieszkam jeszcze z tym powalczyć w wolnej chwili. Ten problem z siedziskiem będzie mi teraz się śnił po nocach :D
  3. Hehe, nie zauważyłem, że ta wędka tak wygląda, ale faktycznie ona się opiera o to siedzisko, tylko to słabo widać. A flarą nie starałem się odwracać uwagi, stąd może wyszła taka słaba. Dzięki za uwagi. Przydadzą się na przyszłość :)
  4. Witam, Od dłuższego czasu nic nie robiłem. Od czasu do czasu tylko dla relaksu dłubałem, renderowałem i takie tam. Z tego wszystkiego wyszło mi coś takiego jak poniżej. Mam nadzieję, że miłe to to dla oka. Pozdrawiam.
  5. Jak dla mnie miażdży. Fajny koncept. Piąteczka z plusem ode mnie ;)
  6. Dzięki wielkie Pawelkos zamiana miejsc pomogła :D dzięki jeszcze raz :)
  7. Renderer to mental. Ustawienia widoczne poniżej. Kolejno od lewej: materiał nakładany na wybrane polygony (poprzez id), textura wykorzystywana do maski oraz jej ustawienie. Dwóch pierwszych slotów nie pokazuje bo pierwszy to zwykły Arch&Design (plastik czerwony), a drugi to to samo tylko w slocie diffuse wrzucona textura (podoba do maski tyle, że z kodem kreskowym xD ), która ustawienia ma te same co maska ( tile off). P.S Tekst to ściema, żeby tylko coś bylo napisane ;]
  8. Wciąż nie znalazłem rozwiązania także niestety ponawiam pytanie.
  9. Drodzy użytkownicy proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. [ATTACH=CONFIG]84827[/ATTACH] Chodzi mi o to żeby usunąć te czarne wypełnienia. Już tłumaczę. Korzystam z blend material gdzie wykorzystuje "czerwony" materiał jako podkład, materiał z tekstem, oraz maskę. W tekście i masce wyłączyłem tile bo nie chce powielenia, a poligony są dość szerokie. No i interactive próbowałem już na wszystkich slotach i nic ;/ Kiedyś już miałem podobny problem i uporałem się z nim, ale długo już nie siedziałem przy maxie i nie pamiętam :( Z góry dzięki.
  10. Lowcst Czytam czytam, ale Twojej wypowiedzi akurat nie kumam :P Na jakie pytanie ?? Wtf...
  11. A co Wy na ? Test oświetlenia sceny. Czy nie za ciemno/ jasno ?
  12. Po Waszych namowach skusiłem się na ten skrypcik i jestem zadowolony :) Nie wykorzystałem jeszcze jego możliwości. Teraz mały up bo mało czasu. Będę próbował uderzać w takie poranne klimaty. (Pewnie wyszedł wieczór ;D) EDIT: Jeszcze takie ujęcie zrobione. Ofc trochę PS. Oceny mile widziane. (troszkę mi się źle wstawiło tło )
  13. velendil wiem wiem, ale dzięki za uwagę :) arturskoczek sprawdzę, ale wolałbym jakiś sposób bez dodatków czekam ofc na inne propozycje.
  14. Witam po przerwie. Dla relaksu próbuję zrobić taka sobie scenkę. I mam do Was pytanie. Jak najłatwiej zrobić ten tatarak, żeby wyglądał naturalnie? Chodzi mi o sposób rozprzestrzenienia go. Próbowałem arrayem, ale ręczna robota przy zmianie każdego źdźbła jest zbyt monotonna. Całość jest póki co "bazą". Pozdrawiam
  15. Na pierwszy rzut oka to powtarzalność tekstury na szafkach, ale to chyb a wiesz ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności