Gość bl0ndynek Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 Witam jak w temacie czy jest jakiś skrypt/program pozwalający na konwersję plików programu 3ds max o rozszerzeniu max na jakiś format obsługiwany przez Blendera. Pytam w bo nie wiem czy do celów komercyjnych można wykorzystywać wersję próbną aby wyeksportować z poziomu maksa modele np. do FBX i dalszej ich obróbkę w Blenderze.
Skoti Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 Witam jak w temacie czy jest jakiś skrypt/program pozwalający na konwersję plików programu 3ds max o rozszerzeniu max na jakiś format obsługiwany przez Blendera. Pytam w bo nie wiem czy do celów komercyjnych można wykorzystywać wersję próbną aby wyeksportować z poziomu maksa modele np. do FBX i dalszej ich obróbkę w Blenderze. Nie nie ma takiego konwentera (i praktycznie stworzenie takiego jest niemożliwe, ze względu na charakterystykę tego formatu (aby go odczytać trzebaby zrobić kopię 3ds maxa razem z pluginami do niego) - max to format w którym jest zapisana historia kroków (czyli użyłem ten modyfikator, potem ten, a potem tego pluginu...)). Nie nie można wykorzystać wersji testowej do celów komercyjnych. Jest Gmax (3ds max wydany za darmo dla twórców gier... ale nie pamiętam czy licencja pozwala na komercyjne zastosowanie i nie wiem czy obsługuje wtyczki maxa (dotyczy to eksportu))
Gość bl0ndynek Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 Pozostaje poproszenie twórcę o przesłanie wyeksportowanych plików.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się