Skocz do zawartości

Jaki dać materiał i jaki shader żeby wyglądało prawdziwie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem bardzo początkującym użytkownikiem 3ds Max(2009) i wymodelowałem swój pierwszy nóż. Dodałem jakiś materiał na nóż i dodałem światło od góry. Ale nóż nie wygląda tak, jakbym chciał żeby wyglądał. I właśnie chciałbym się spytać, co muszę zrobić żeby nóż wyglądał jak np. ten:

kershaw_1600SS.jpg

A mój nóż to ten:http://img707.imageshack.us/gal.php?g=14372826.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

domyślamy się, że to domyślny renderer maxa czyli scanline, w skrócie musisz stworzyć sobie studio a na nóż dodać materiał metalu. Ale zacząć wypadało by od zapoznania się z np Mental Ray'em i tu musisz sam poszukać tutoriali ( w google szukaj mental ray studio setup, na przykład) a potem na swój nóż dodaj materiał taki jak arch&design z templatem na jakiś metal, wszystko o materiałach arch & design znajdziesz w google i pod F1, ewentualnie w internecie są też darmowe biblioteki materiałów do mental raya, szukaj MR materials

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności