Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

Postanowiłem sobie wymodelowac prostego kosmitę, oto efekty mojej pracy, zostało jeszcze zrobic nogi i ręce.

I tu moje pytanie, głowę zrobiłem zaczynając od sześcianu, dwa razy kliknąłem "Add Multires" a dalej zarysy robiłem przy pomocy Sculpt Mode, potem w Edit mode pobawiłem się trochę z siatką i jest głowa, tak samo tułów i właśnie, jak z tułowiu wyciągnąc ręce i nogi ?

Jest robiony tak jak głowa czyli z sześcianu i dlatego siatka jest jaka jest i trudno będzie wyciągnąc z tego ręce, bawic się z Loop Cut na siatce tułowia czy znacie inne sposoby ?

 

beztytuurl.png

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W sumie jak patrzę na te gębę to sympatycznie wygląda mimo prostoty - nadałby się do kreskówki :)

 

Trochę mnie dziwi czemu używasz tych multiresów i sculptów... to co tu masz moznaby spokojnie osiągnąć przemieszcając parę krawędzi w box'ie (po konwersji do edit poly) i nakładając turboSmooth (lub meshSmooth). Wtedy wyciągnięcie polygonów na ręce nogi itd. zrobiłbyś błyskawicznie przez extrude.

Coś wspomniałeś o siatce - skoro tak to byłoby dobrze gdybyś ją pokazał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności