Napisano 27 Czerwiec 201014 l Witajcie. Postanowiłem sobie wymodelowac prostego kosmitę, oto efekty mojej pracy, zostało jeszcze zrobic nogi i ręce. I tu moje pytanie, głowę zrobiłem zaczynając od sześcianu, dwa razy kliknąłem "Add Multires" a dalej zarysy robiłem przy pomocy Sculpt Mode, potem w Edit mode pobawiłem się trochę z siatką i jest głowa, tak samo tułów i właśnie, jak z tułowiu wyciągnąc ręce i nogi ? Jest robiony tak jak głowa czyli z sześcianu i dlatego siatka jest jaka jest i trudno będzie wyciągnąc z tego ręce, bawic się z Loop Cut na siatce tułowia czy znacie inne sposoby ?
Napisano 3 Lipiec 201014 l W sumie jak patrzę na te gębę to sympatycznie wygląda mimo prostoty - nadałby się do kreskówki :) Trochę mnie dziwi czemu używasz tych multiresów i sculptów... to co tu masz moznaby spokojnie osiągnąć przemieszcając parę krawędzi w box'ie (po konwersji do edit poly) i nakładając turboSmooth (lub meshSmooth). Wtedy wyciągnięcie polygonów na ręce nogi itd. zrobiłbyś błyskawicznie przez extrude. Coś wspomniałeś o siatce - skoro tak to byłoby dobrze gdybyś ją pokazał :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto