Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie.

Postanowiłem sobie wymodelowac prostego kosmitę, oto efekty mojej pracy, zostało jeszcze zrobic nogi i ręce.

I tu moje pytanie, głowę zrobiłem zaczynając od sześcianu, dwa razy kliknąłem "Add Multires" a dalej zarysy robiłem przy pomocy Sculpt Mode, potem w Edit mode pobawiłem się trochę z siatką i jest głowa, tak samo tułów i właśnie, jak z tułowiu wyciągnąc ręce i nogi ?

Jest robiony tak jak głowa czyli z sześcianu i dlatego siatka jest jaka jest i trudno będzie wyciągnąc z tego ręce, bawic się z Loop Cut na siatce tułowia czy znacie inne sposoby ?

 

beztytuurl.png

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

W sumie jak patrzę na te gębę to sympatycznie wygląda mimo prostoty - nadałby się do kreskówki :)

 

Trochę mnie dziwi czemu używasz tych multiresów i sculptów... to co tu masz moznaby spokojnie osiągnąć przemieszcając parę krawędzi w box'ie (po konwersji do edit poly) i nakładając turboSmooth (lub meshSmooth). Wtedy wyciągnięcie polygonów na ręce nogi itd. zrobiłbyś błyskawicznie przez extrude.

Coś wspomniałeś o siatce - skoro tak to byłoby dobrze gdybyś ją pokazał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności