Skocz do zawartości

[reactor] - symulacja wiru, wprowadzanie w ruch okrężny


claude

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kolejną nierozwiązaną zagadkę.

 

Chcaiałbym aby moje obiekty poruszały się do okołą określonego punktu. Robiłem różne próby ale nic z tego nie wyszło.

 

Motor: obraca obiekt wokół własnej osi, nawet jak zmieniłem pivot

Wind: chciałem zastosować kilka generatorów wiatru do popychania obiektów na okoła, jednak wind z tego co wiem działa globalnie na całą scene więc jedne obiekty by się poruszały w dobrym kierunku drugie w złym.

 

W jaki inny sposób można nadawać określoną prędkość obiektmom w reaktorze. Jedynym sposobem to dawanie prędkości początkowej ale ta energia szybko się kończy a ja potrzebuję wiru który by się kręcił i kręcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

może path follow? tylko wtedy będziesz musiał robić ścieżkę wokół swojego obiektu.

 

edit:

A przepraszam, nie doczytałem że chodzi o reactora.

A musi być w nim? czy wystarczą po prostu jakieś cząsteczki latające? Bo takie rzeczy raczej się robi particlami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiekty to sią piłki i chciałem aby się odbijały od podłogi

 

Przydał by się jakiś generator pędu w reaktorze, bo za bardzo nie ma jak kontrolować animcji. Wiadomo że to symulacja le czasami chciało by się skierować ją na odpowiednie tory, dodać pędu w odpowiednim kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to koniecznie musi być reactor? Pytam, bo w razie czego jest takie narzędzie jak array cośtam... Jest dummy i wokół niego obiekty którym można nadawać rożne atrybuty. wyleciała mi nazwa z głowy, jak ktoś wie, to niech przypomni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz pokombinować z deflectorami na cząsteczki przesuniętymi względem ścianek od których piłki się odbijają. Problem z cząsteczkami jest taki, że deflectory działają tylko na punkt w którym znajduje się cząsteczka a nie na siatkę do cząsteczki przypiętej. Jak chcesz koniecznie symulację o polygony siatki to mogę polecić thinking particles do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności