claude Napisano 1 Lipiec 2010 Share Napisano 1 Lipiec 2010 Witam, mam kolejną nierozwiązaną zagadkę. Chcaiałbym aby moje obiekty poruszały się do okołą określonego punktu. Robiłem różne próby ale nic z tego nie wyszło. Motor: obraca obiekt wokół własnej osi, nawet jak zmieniłem pivot Wind: chciałem zastosować kilka generatorów wiatru do popychania obiektów na okoła, jednak wind z tego co wiem działa globalnie na całą scene więc jedne obiekty by się poruszały w dobrym kierunku drugie w złym. W jaki inny sposób można nadawać określoną prędkość obiektmom w reaktorze. Jedynym sposobem to dawanie prędkości początkowej ale ta energia szybko się kończy a ja potrzebuję wiru który by się kręcił i kręcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 1 Lipiec 2010 Share Napisano 1 Lipiec 2010 może path follow? tylko wtedy będziesz musiał robić ścieżkę wokół swojego obiektu. edit: A przepraszam, nie doczytałem że chodzi o reactora. A musi być w nim? czy wystarczą po prostu jakieś cząsteczki latające? Bo takie rzeczy raczej się robi particlami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2010 obiekty to sią piłki i chciałem aby się odbijały od podłogi Przydał by się jakiś generator pędu w reaktorze, bo za bardzo nie ma jak kontrolować animcji. Wiadomo że to symulacja le czasami chciało by się skierować ją na odpowiednie tory, dodać pędu w odpowiednim kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 1 Lipiec 2010 Share Napisano 1 Lipiec 2010 Czy to koniecznie musi być reactor? Pytam, bo w razie czego jest takie narzędzie jak array cośtam... Jest dummy i wokół niego obiekty którym można nadawać rożne atrybuty. wyleciała mi nazwa z głowy, jak ktoś wie, to niech przypomni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 1 Lipiec 2010 Share Napisano 1 Lipiec 2010 Zawsze możesz pokombinować z deflectorami na cząsteczki przesuniętymi względem ścianek od których piłki się odbijają. Problem z cząsteczkami jest taki, że deflectory działają tylko na punkt w którym znajduje się cząsteczka a nie na siatkę do cząsteczki przypiętej. Jak chcesz koniecznie symulację o polygony siatki to mogę polecić thinking particles do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2010 Niestety nie mam czasu na zabawę cząsteczami. Dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się