Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam kolejną nierozwiązaną zagadkę.

 

Chcaiałbym aby moje obiekty poruszały się do okołą określonego punktu. Robiłem różne próby ale nic z tego nie wyszło.

 

Motor: obraca obiekt wokół własnej osi, nawet jak zmieniłem pivot

Wind: chciałem zastosować kilka generatorów wiatru do popychania obiektów na okoła, jednak wind z tego co wiem działa globalnie na całą scene więc jedne obiekty by się poruszały w dobrym kierunku drugie w złym.

 

W jaki inny sposób można nadawać określoną prędkość obiektmom w reaktorze. Jedynym sposobem to dawanie prędkości początkowej ale ta energia szybko się kończy a ja potrzebuję wiru który by się kręcił i kręcił.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 958
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może path follow? tylko wtedy będziesz musiał robić ścieżkę wokół swojego obiektu.

 

edit:

A przepraszam, nie doczytałem że chodzi o reactora.

A musi być w nim? czy wystarczą po prostu jakieś cząsteczki latające? Bo takie rzeczy raczej się robi particlami

Napisano
  • Autor

obiekty to sią piłki i chciałem aby się odbijały od podłogi

 

Przydał by się jakiś generator pędu w reaktorze, bo za bardzo nie ma jak kontrolować animcji. Wiadomo że to symulacja le czasami chciało by się skierować ją na odpowiednie tory, dodać pędu w odpowiednim kierunku.

Napisano

Czy to koniecznie musi być reactor? Pytam, bo w razie czego jest takie narzędzie jak array cośtam... Jest dummy i wokół niego obiekty którym można nadawać rożne atrybuty. wyleciała mi nazwa z głowy, jak ktoś wie, to niech przypomni.

Napisano

Zawsze możesz pokombinować z deflectorami na cząsteczki przesuniętymi względem ścianek od których piłki się odbijają. Problem z cząsteczkami jest taki, że deflectory działają tylko na punkt w którym znajduje się cząsteczka a nie na siatkę do cząsteczki przypiętej. Jak chcesz koniecznie symulację o polygony siatki to mogę polecić thinking particles do tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.