Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Chciałem się pobawić animacjami, a że jestem człowiekiem z natury leniwym to wykorzystałem fakt że ostatnio sporo czytałem o machinimie, ale do rzeczy:

Pobrałem programik WoWmodelviewer zrobiłem postać i exportowałem to formatu .lwo powstały 3 foldery jeden z texturami, jeden z plikiem .lwo i jeden z .lws. Importowałem w blenderze pliczek .lwo, textury i wszystko inne wczytało się automatycznie wystarczyło zmienić tryb widoku na widok z texturami i gotowe...na pozór. Bezpośrednio w blenderze wszystkie textury są okey, ale kiedy wcisnąłem f12 żeby zrenderować to nie do końca jest tak jak chciałem...naramienniki, łuk i hełm są jakieś takie dziwne, mają takie mrówki (nie do końca wiedziałem jak to nazwać), ale tułów jest okey. W blenderze bawię się tak przejściowo, spowodowane jest to że miałem słabego kompa, na razie siedzę na laptopie, ale niedługo sobie kupuje nowego (czekam już rok na tego kompa) i wiem że nauka każdego jednego programu graficznego trwa miesiące, więc wy się znacie lepiej ...ale mam zamiar się już zając tym na dobre, tylko czekam na kompa ;p

Dołączam renderek (jest to model z gry i dlatego wygląda jak wygląda).

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuje.

 

http://img59.imageshack.us/img59/1179/staria.jpg

PS. Wstawiłem link bo jak widzę forum automatycznie nie pomniejsza obrazków, a nie chce mi się wrzucać jeszcze raz tego samego, jak powiedziałem jestem leniwy :D

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Rozwiązałem problem.

Wystarczyło użyć funkcji "remove doubles" czy coś takiego, teraz texturki się odpowiednio wyświetlają.

Mimo wszystko dzięki :]

Temat do zamknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.