Napisano 8 Lipiec 201014 l Witam Jak w temacie, jak stworzyć strumień swiatła w 3ds Max?? Chodzi mi o coś takiego jak na filmiku z Youtuba http://www.youtube.com/watch?v=dz9dtRtVHnA WYŁĄCZCIE DŹWIĘK!!! Pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 201014 l To to akurat są zwykłe partikle. Ustawiasz emiter w dół i tyle ;) jeszcze możesz dodać stożek jako deflector, żeby strumień cząsteczek się zwęził na dole Pozdro
Napisano 1 Sierpień 201014 l Autor Myślałem, że jest to prostsze. Jako emiter wybrałem spray, problem pojawia się przy deflektorze, skorzystałem z UOmniFlect i jako pick object ustawiłem stożek. Nie działa, co robie źle??
Napisano 2 Sierpień 201014 l Autor Zrobiłem jak mówisz, nic nie pomogło. Pozatym wydaje mi się, że wina leży w deflektorze, nawet bez stożka nie działa. Oto ustawienia
Napisano 2 Sierpień 201014 l moze, moja rada byc glupia. jak porada gdy komp nie dziala, zeby nacisnac przycisk power: ]. Ale moze nie zbindowales deflektora pod emiter? [bind to space warp]
Napisano 2 Sierpień 201014 l Do takich rzeczy wg mnie najlepiej sie nadaje particle flow. Poczytaj w helpie. Ogólnie nie jest to w podstawowych kwestiach skomplikowane. Raczej nie stawiałbym tu na deflectora. Bedzie problem z kątami odbicia pewnie itd. Już lepiej age test + jakiś attractor do punktu. Nie mam za wiele doświadczenia z particlami i z pamięci pisze. Ale naprawde polecam helpa w tym przypadku.
Napisano 3 Sierpień 201014 l Autor Particle flow zacząłem rozgryzać. Wiem że help jest nieoceniony, ale kiepsko u mnie z angielskimi i korzystam z biblii. Wstyd się przyznać, ale KoMic miał racje. Doszedłem do takiego momentu http://www.youtube.com/watch?v=HtRv4xG_biI I nie widać cząsteczek w stożku, zmniejszyłem opacity , tylko czemu wszystko ginie. Bardzo dziękuje wszystkim za rady
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto