Skocz do zawartości

wiz: salon


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w końcu znalazłem chwilę czasu :) ..wiec stworzyłem taką wizke:

Dobre rady mile widziane bo wiem ze idealnie nie jest:)

 

soft: max 2009, vray, delikatny PS

 

1.

WAfLOCF44SLrnaZjWzMwIDL4zpSzgCUjUbpCmHAh.jpg

 

2.

kHWMYnjR131OrfxehLR5gdSDBWwAoTRTfCD6Uyw3.jpg

 

pozdrawiam:)

Edytowane przez zolwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Co mi sie rzucilo w oczy to: wlaczniki na scianach za duze, podloga za duzy bump i gloss wyglada jak jakis gumolit, stol ci wchodzi w dywan, na dywanie przydalby sie drobniejszy displace, szkoda ze uzyles tego samego kwiatka tylko zeskalowanego, rzuca sie to w oczy, bump na oparciu na krzesle za duzy, lepszy bylby drobniejszy i troche plastikowo wyglada, na pierwszym renderze kamera correction bo sciany ci leca, rendery troche zaszumione ale rozumiem ze chciales przyoszczedzic na czasie i czekaniu na redner. Aha i ten pierwszy kadr nieszczesliwy, ten kominek z prawej troche zaslania, a tak poza tym to moze sie podobac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szumu trochę dużo, Ta podłoga za bardzo przesadzona(lepiej nawet by było bez bumpów i displ. ) Niektóre elementy (to chyba wina tekstur ) wyglądają nieco sztucznie). A te zapalone światła w dzień to mi nie przeszkadzają, taki szpan :).

 

PS: czym zrobiłeś dywan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście dopiero teraz zauważyłem że ze scianami jest coś nie tak.. :)

 

Światło zapalone jest tylko po to by zrobić lepszy efekt :) Bez tego było by o wiele nudniej.

 

Co do renderów, to myśle że to wina głównie edycji w PSie, ponieważ zapisałem rendery w jpg, po czym edytowałem i znów zapisałem na jpg, co jak wiadomo obniża jakość obrazka - mój błąd, ale to się następnym razem poprawi:) przed edycją tego szumu nie było tak widać.

 

bumb i displace - no cóż, ja niestety jestem zwolennikiem tego typu detali, lubie jak coś takiego np. podłoga ma nierówności - wiem że musze ten mój zwyczaj szybko zmienić:) Dla mnie poprostu podłoga bez bumb'a nie istnieje :D

 

graqu - dywan to: plane + diffuse + displace :)

 

Dzięki za dobre rady, następna wizka na pewno będzie lepsza :) mam nadzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności