zolwik Napisano 8 Lipiec 2010 Share Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Witam, w końcu znalazłem chwilę czasu :) ..wiec stworzyłem taką wizke: Dobre rady mile widziane bo wiem ze idealnie nie jest:) soft: max 2009, vray, delikatny PS 1. 2. pozdrawiam:) Edytowane 8 Lipiec 2010 przez zolwik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyler Napisano 8 Lipiec 2010 Share Napisano 8 Lipiec 2010 Jak dla mnie za dużo szumu i po co w dzień zapalone światło? ale ogólnie się podoba. Przytulnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 9 Lipiec 2010 Share Napisano 9 Lipiec 2010 Co mi sie rzucilo w oczy to: wlaczniki na scianach za duze, podloga za duzy bump i gloss wyglada jak jakis gumolit, stol ci wchodzi w dywan, na dywanie przydalby sie drobniejszy displace, szkoda ze uzyles tego samego kwiatka tylko zeskalowanego, rzuca sie to w oczy, bump na oparciu na krzesle za duzy, lepszy bylby drobniejszy i troche plastikowo wyglada, na pierwszym renderze kamera correction bo sciany ci leca, rendery troche zaszumione ale rozumiem ze chciales przyoszczedzic na czasie i czekaniu na redner. Aha i ten pierwszy kadr nieszczesliwy, ten kominek z prawej troche zaslania, a tak poza tym to moze sie podobac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graqu Napisano 9 Lipiec 2010 Share Napisano 9 Lipiec 2010 Szumu trochę dużo, Ta podłoga za bardzo przesadzona(lepiej nawet by było bez bumpów i displ. ) Niektóre elementy (to chyba wina tekstur ) wyglądają nieco sztucznie). A te zapalone światła w dzień to mi nie przeszkadzają, taki szpan :). PS: czym zrobiłeś dywan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolwik Napisano 10 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2010 Rzeczywiście dopiero teraz zauważyłem że ze scianami jest coś nie tak.. :) Światło zapalone jest tylko po to by zrobić lepszy efekt :) Bez tego było by o wiele nudniej. Co do renderów, to myśle że to wina głównie edycji w PSie, ponieważ zapisałem rendery w jpg, po czym edytowałem i znów zapisałem na jpg, co jak wiadomo obniża jakość obrazka - mój błąd, ale to się następnym razem poprawi:) przed edycją tego szumu nie było tak widać. bumb i displace - no cóż, ja niestety jestem zwolennikiem tego typu detali, lubie jak coś takiego np. podłoga ma nierówności - wiem że musze ten mój zwyczaj szybko zmienić:) Dla mnie poprostu podłoga bez bumb'a nie istnieje :D graqu - dywan to: plane + diffuse + displace :) Dzięki za dobre rady, następna wizka na pewno będzie lepsza :) mam nadzieje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi