agatfx Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Opcje Alpha Channel?????? przy czym sa widoczne i do czego sie stosuje, jakos przyswoic tego nie moge... HELP!!!!
Ziper Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 To co wybierasz w alpha channel jest wypluwane w koncowym renderze w render display. Stosuje sie ja glownie do tworzenia kompozycji z kilku roznych renderow. Do wyboru masz: Surface Opacity - alpha tworzona z przezroczystosci surface, 0% transparency = bialy pixel, 100% - czarny Shadow Density - alpha tworzona z intensywnosci padajacego cienia Constant Value - stala wartosc, bialy pixel w alpha dla geometrii widocznej na renderze, czarny pixel dla niewidocznej geometrii. Unaffected by Surface - brak zapisu alphy, zawsze zapisywany czarny pixel.
agatfx Napisano 14 Lipiec 2010 Autor Napisano 14 Lipiec 2010 ajjjj, rozumiem :) do kompozycji daleki jeszcze czas. ALE Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd SUPERdzięki!
Ziper Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd SUPERdzięki! O ile dobrze zrozumialem pytanie to dla obiektow przed sfera posiadajaca hdrke musisz w opcjach properties, zakladce render ustawic alpha channel na constant black.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się