Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Opcje Alpha Channel??????

przy czym sa widoczne i do czego sie stosuje,

jakos przyswoic tego nie moge...

HELP!!!!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To co wybierasz w alpha channel jest wypluwane w koncowym renderze w render display. Stosuje sie ja glownie do tworzenia kompozycji z kilku roznych renderow.

 

Do wyboru masz:

 

Surface Opacity - alpha tworzona z przezroczystosci surface, 0% transparency = bialy pixel, 100% - czarny

Shadow Density - alpha tworzona z intensywnosci padajacego cienia

Constant Value - stala wartosc, bialy pixel w alpha dla geometrii widocznej na renderze, czarny pixel dla niewidocznej geometrii.

Unaffected by Surface - brak zapisu alphy, zawsze zapisywany czarny pixel.

Napisano
  • Autor

ajjjj, rozumiem :)

do kompozycji daleki jeszcze czas.

 

ALE

Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka

Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd

 

SUPERdzięki!

Napisano
Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka

Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd

 

SUPERdzięki!

 

O ile dobrze zrozumialem pytanie to dla obiektow przed sfera posiadajaca hdrke musisz w opcjach properties, zakladce render ustawic alpha channel na constant black.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności