Napisano 14 Lipiec 201014 l Opcje Alpha Channel?????? przy czym sa widoczne i do czego sie stosuje, jakos przyswoic tego nie moge... HELP!!!!
Napisano 14 Lipiec 201014 l To co wybierasz w alpha channel jest wypluwane w koncowym renderze w render display. Stosuje sie ja glownie do tworzenia kompozycji z kilku roznych renderow. Do wyboru masz: Surface Opacity - alpha tworzona z przezroczystosci surface, 0% transparency = bialy pixel, 100% - czarny Shadow Density - alpha tworzona z intensywnosci padajacego cienia Constant Value - stala wartosc, bialy pixel w alpha dla geometrii widocznej na renderze, czarny pixel dla niewidocznej geometrii. Unaffected by Surface - brak zapisu alphy, zawsze zapisywany czarny pixel.
Napisano 14 Lipiec 201014 l Autor ajjjj, rozumiem :) do kompozycji daleki jeszcze czas. ALE Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd SUPERdzięki!
Napisano 14 Lipiec 201014 l Czy jest mozliwosc zapisania kanalu alfa dla obiektu ktory w tle ma inny obiekt np.: sphere z :) hdr'ka Wizualizujac pojedynczy obiekt typu packshot do pózniejszej pracy w .psd SUPERdzięki! O ile dobrze zrozumialem pytanie to dla obiektow przed sfera posiadajaca hdrke musisz w opcjach properties, zakladce render ustawic alpha channel na constant black.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto