kraska Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 witam Mam problem z VrayMtl, albo być może z modelem. Przy renderowaniu jest czarny. Przy próbie zmiany swiatla, kamery i generalnie calego silnika vray'a materiał jest czarny. Nawet eksport pod różnymi rozszerzeniami nie pomaga. Problem pojawil sie prawdopodobnie po dodaniu VrayEdges Tex jako diffuse. Proszę o pomoc. Dodam, że po nałożeniu standard material jest ok. pozdrawiam Michał
Lukasz_D Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 zmieniles w Assign Renderer w Production na V-Ray Adv ... ?
mirach Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 moze masz jakas gigatnyczna wartosc tych VrayEdges i caly model zostaje zamalowany na czarno.
kraska Napisano 19 Lipiec 2010 Autor Napisano 19 Lipiec 2010 zmieniles w Assign Renderer w Production na V-Ray Adv ... ? Naturalnie zmieniłem Assign Renderer moze masz jakas gigatnyczna wartosc tych VrayEdges i caly model zostaje zamalowany na czarno. VrayEdges juz nie istnieje w moim oknie z materiałami. Wiec to nie to... :/ Przy stworzeniu nowego materiału jest ten sam problem. Widać jedynie refleks od światła na materiałach. Kiedy go usuwam, render jest czarny.
Lukasz_D Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 a co to za model ? sprawdz na zwyklym plane`ie a jak nie to do swojego obiektu dopisze shell z modifier list bo moze renderujesz "odwrotna strone" ?
kraska Napisano 21 Lipiec 2010 Autor Napisano 21 Lipiec 2010 a co to za model ? sprawdz na zwyklym plane`ie a jak nie to do swojego obiektu dopisze shell z modifier list bo moze renderujesz "odwrotna strone" ? Raczej mało prawdopodobne, żeby cały model był odwrotną stroną do kamery... Dzieje się tak, kiedy nałoże na model vraymtl. Dziwne, bo widać refleks i reszte "efektów", a diffuse pozostaje czarny. Każdy inny materiał z listy jest ok :/ Wksportowałem i importowałem na wszelkie możliwe sposoby dostępne w 3ds :/
Mortom Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 A przypadkiem nie masz w świetle ustawionego ray traced shadow/aera shadow ?? no i sprawdź czy na materiale dif nie brakuje ci jakiejś bitmapy. Na model nałóż również modyfikacje "normal", na wszelki wypadek co do odwrotności face'ów. No i sprawdź czy to tylko na jednym modelu się tak dzieje... Na wszelki wypadek skonstruowałbym jeszcze raz od nowa ten materiał... może po prostu coś sobie zmieniłeś przypadkowo. Albo po prostu przeinstaluj Vray jeśli dzieje się to na wszystkich modelach niezależnie. może w tym tkwi problem. Pozdr.
kraska Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 witam ! zmiana maxa przyniosła rozwiazanie. Uzywam teraz 2010 32 bit, zamast 2009 64 bit. Możliwe ze cos z systemem, albo procesorem nie tak... dzieki i pozdrawiam ! Michał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się