Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Ta fałda na błotniku powinna byc, a nawet musi :p pzryjrzyj sie fotce auta i zobaczysz że tam jest taka karwdź :] Ale to nic nie skzodzi że piszes.z o niej

  • Odpowiedzi 138
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co to za kropki pod światłem zapomiałeś welda czy zdublowały ci sie krawedzie :/

Napisano
  • Autor

Skilo powiedz moze cos więcej?? :] Teraz szuakm bęłdów i poprawiam stare. nie zameiszczam narazie renderów. Jak zrobie troche więcej to zamieszcze. Czyli do soboty cos powinno byc :]

Napisano
  • Autor

Face?? Moge ci powiedziec ile ma polygonów bo sprawdzałem. Normalnie to mam około 1000 a po meschsmooth około 15000 :]

Napisano
  • Autor

Siatka - do wytyczanai błedów :] które mogęł pominąc podczas korekty.

Napisano

Pilot czemu tak gęsto pociąłeś siatkę o tylnego błotnika do drzwi?? chyba nie ma takiej potrzeby - po dodaniu smootha i tak się zaokrąlą . . . poza tym ładnie

Napisano
  • Autor

No i mam juz problem. Nie wiem czemu tak się dzieje w miejscu gdzie jest rowek:

Napisano

Jak nadasz grubość karoserii to będzie dobrze. Po prostu wyextruduj do wewnątrz krawędzie, które tworzą rowki.

Napisano

Dobrze myśle:) Wygląda pożądnie, większych błędów nie widać. Pracuj dalej:]

Napisano
  • Autor

Co zrobić zeby ta dziura co zrobiłem (na rejestracje) bylą bardzeij kwadratowa??

Napisano

Na tym etapie modelowania auta powinieneś wiedzieć, że im bliżej siebie są 2 vertexy, tym ostrzejsze przejście między nimi po nałożeniu meshsmootha:) Nie chce mi się na rysunku zaznaczac, ale powiem tylko tyle, że tak gdzie maja być ostre rogi muszą być blisko siebie 2, a najlepiej 3 wierzchołki.

Napisano
  • Autor

O tych vertexach to wiem tylko że próbowąłem to niezbyt wychodzilo :/ Jeszcze pokombinuje

Napisano

Hehe. Pięknie dobrane kolorki - miło się ogląda;p

PS: Don, zamiast bawic się w takie duperelki dawaj update Vipera ;)

Napisano

hihi. niewiele zrobiłem w viperze... komp zaczyna mi już siadać, a poza tym ostatnio coś się wyłacza, gdy otwieram scenę z autem:|

 

P.S. Pilot resorki za offtopic :P

Napisano
  • Autor

Próbowałem sobie zrobić kawałek tylniej kalpy ale nie wyszło mi to najlepiej. Będe musiał pzrebudowa troche siatke :]

Napisano
  • Autor

Jak z pewnością zauważyliście wprowadzilem kilka zmian w siatce w okolicach bocznej blachy (nadkole).

Napisano
  • Autor

Dobra poprawięłm troche miernie wyglądający próg :] Rowki zoribe pożniej.

 

Napisano
  • Autor

O jak dawno mnei tutaj nie było. Przez ten czas to miałem tylko okazje troche jeszcze doprawić siatke i dorobic dach który ogolnie wymaga remontu. Tył auta jak widać zostałsakowany z jednego powodu - byl keipski i zrobie nowy. Prosze o kementarze

Napisano

Wiatm.

Na początek żuciła mi się szpara przy przednim słupku.

Co do góry (dachu) to nie jest on kiepski ale troche brakuje mu żeby był b. dobry tzn na tym rendzie widać kanciaste załamania co wygląda okropnie.

Natomiast co do reszty to powiem jedno: cool :]

Napisano
  • Autor

Poprawilem słupek. Wklęsłość na dachu byla spowodowana za niskim położeniem veretcó :]

Napisano
  • Autor

Nie wiem czemu z tyłu powstej taka fałda. Porobilem rowki i poprawilem przedni slupek.

Napisano

Będzie bardzo ładny model czooję:P

Na moje oko tam masz źle poukładane vertexy:

 

1. Zaznaczony strałką Vertex odstaje bardziej w bok od pozostałych, leżących rzekomo w tej samej linii;

2. Tutaj nie ma jadnakowych odległości między vertexami (środkowy jest znacznie bliżej lewego), dlatego nadkole zamiast mieć kształt kawałka wyciętego ze sfery, jast spłaszczone

 

i tym sposobem chyba się utworzył taki babol:] Ale mogę się mylić oczywiście

Napisano
  • Autor

Dobra poprawilem te vertexy ale chyab zle bo dalej widnieje ten sam blad. :/

Napisano
  • Autor

Siatka. To się tylko wydaje że ten jeden vertex odstaje. jak patrza u siebie i porównuje z referkami to jest Ok. takze nei wime co to mozeby :/

 

Napisano
  • Autor

Zacząłem jak wczesniej mówiłem robić tył od nowa. I narazie lepiej wygląda niż popzredni (bardiez kanciasta dziura na rajestracje bez użycia dodatkowych EDGÓW). Tylko nie wime czy nie zrobielm troche za wysokiego :/

Napisano
  • Autor

Siatka na ktorej widac że ten vertex, co wczesnije Don filipo mówił, nie odstaje wedlug mnie

Napisano
  • Autor

No i oryginał do porównania. Narazie nie robie tego niby malego spoilera. Jego zrobie jak skoncze tył :]

Napisano
  • Autor

Widze ze mało kto odwiedza mój temat :/ mniejsza z tym. Zrobiem juz parwei cały tył. Musze zrobić jeszcze rowek w okolicah nadkola no i pzrerobić troche siatke, pozbyc sie niepoptyzrebnych edgó itd. Zamieszcam najswieższy render.

Napisano

Znalazłem pare błądów:

1 troszke kanciasto

2 troszke za szeroko

3 krzywo

4 zbyt ostro (myśle że to przez ułożenie siatki)

5 dziura postrzałowa :]

Napisano

Co do tego co teraz zaznaczyłem na siatce to nie jestem pewny ale warto sprubować.

Czerwone to twoje a zielone tak jak powinny byś według mnie

Napisano
  • Autor

Najnowsze updaty. Nie wiem co tearz zacząć robić. Poradzcie mi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności