Napisano 19 Maj 200420 l Autor Ta fałda na błotniku powinna byc, a nawet musi :p pzryjrzyj sie fotce auta i zobaczysz że tam jest taka karwdź :] Ale to nic nie skzodzi że piszes.z o niej
Napisano 19 Maj 200420 l Co to za kropki pod światłem zapomiałeś welda czy zdublowały ci sie krawedzie :/
Napisano 20 Maj 200420 l Autor Skilo powiedz moze cos więcej?? :] Teraz szuakm bęłdów i poprawiam stare. nie zameiszczam narazie renderów. Jak zrobie troche więcej to zamieszcze. Czyli do soboty cos powinno byc :]
Napisano 20 Maj 200420 l Autor Face?? Moge ci powiedziec ile ma polygonów bo sprawdzałem. Normalnie to mam około 1000 a po meschsmooth około 15000 :]
Napisano 21 Maj 200420 l Pilot czemu tak gęsto pociąłeś siatkę o tylnego błotnika do drzwi?? chyba nie ma takiej potrzeby - po dodaniu smootha i tak się zaokrąlą . . . poza tym ładnie
Napisano 21 Maj 200420 l Autor No i mam juz problem. Nie wiem czemu tak się dzieje w miejscu gdzie jest rowek:
Napisano 21 Maj 200420 l Jak nadasz grubość karoserii to będzie dobrze. Po prostu wyextruduj do wewnątrz krawędzie, które tworzą rowki.
Napisano 21 Maj 200420 l Autor Co zrobić zeby ta dziura co zrobiłem (na rejestracje) bylą bardzeij kwadratowa??
Napisano 21 Maj 200420 l Na tym etapie modelowania auta powinieneś wiedzieć, że im bliżej siebie są 2 vertexy, tym ostrzejsze przejście między nimi po nałożeniu meshsmootha:) Nie chce mi się na rysunku zaznaczac, ale powiem tylko tyle, że tak gdzie maja być ostre rogi muszą być blisko siebie 2, a najlepiej 3 wierzchołki.
Napisano 21 Maj 200420 l Autor O tych vertexach to wiem tylko że próbowąłem to niezbyt wychodzilo :/ Jeszcze pokombinuje
Napisano 21 Maj 200420 l Hehe. Pięknie dobrane kolorki - miło się ogląda;p PS: Don, zamiast bawic się w takie duperelki dawaj update Vipera ;)
Napisano 21 Maj 200420 l hihi. niewiele zrobiłem w viperze... komp zaczyna mi już siadać, a poza tym ostatnio coś się wyłacza, gdy otwieram scenę z autem:| P.S. Pilot resorki za offtopic :P
Napisano 22 Maj 200420 l Chcialem przez to powiedzieć, że przepraszam, iż rozmawiam sobie z Kozio nie na temat ;)
Napisano 22 Maj 200420 l Autor Próbowałem sobie zrobić kawałek tylniej kalpy ale nie wyszło mi to najlepiej. Będe musiał pzrebudowa troche siatke :]
Napisano 22 Maj 200420 l Autor Jak z pewnością zauważyliście wprowadzilem kilka zmian w siatce w okolicach bocznej blachy (nadkole).
Napisano 23 Maj 200420 l Autor Dobra poprawięłm troche miernie wyglądający próg :] Rowki zoribe pożniej.
Napisano 28 Maj 200420 l Autor O jak dawno mnei tutaj nie było. Przez ten czas to miałem tylko okazje troche jeszcze doprawić siatke i dorobic dach który ogolnie wymaga remontu. Tył auta jak widać zostałsakowany z jednego powodu - byl keipski i zrobie nowy. Prosze o kementarze
Napisano 28 Maj 200420 l Wiatm. Na początek żuciła mi się szpara przy przednim słupku. Co do góry (dachu) to nie jest on kiepski ale troche brakuje mu żeby był b. dobry tzn na tym rendzie widać kanciaste załamania co wygląda okropnie. Natomiast co do reszty to powiem jedno: cool :]
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Poprawilem słupek. Wklęsłość na dachu byla spowodowana za niskim położeniem veretcó :]
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Nie wiem czemu z tyłu powstej taka fałda. Porobilem rowki i poprawilem przedni slupek.
Napisano 28 Maj 200420 l Będzie bardzo ładny model czooję:P Na moje oko tam masz źle poukładane vertexy: 1. Zaznaczony strałką Vertex odstaje bardziej w bok od pozostałych, leżących rzekomo w tej samej linii; 2. Tutaj nie ma jadnakowych odległości między vertexami (środkowy jest znacznie bliżej lewego), dlatego nadkole zamiast mieć kształt kawałka wyciętego ze sfery, jast spłaszczone i tym sposobem chyba się utworzył taki babol:] Ale mogę się mylić oczywiście
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Dobra poprawilem te vertexy ale chyab zle bo dalej widnieje ten sam blad. :/
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Siatka. To się tylko wydaje że ten jeden vertex odstaje. jak patrza u siebie i porównuje z referkami to jest Ok. takze nei wime co to mozeby :/
Napisano 29 Maj 200420 l Autor Zacząłem jak wczesniej mówiłem robić tył od nowa. I narazie lepiej wygląda niż popzredni (bardiez kanciasta dziura na rajestracje bez użycia dodatkowych EDGÓW). Tylko nie wime czy nie zrobielm troche za wysokiego :/
Napisano 29 Maj 200420 l Autor Siatka na ktorej widac że ten vertex, co wczesnije Don filipo mówił, nie odstaje wedlug mnie
Napisano 29 Maj 200420 l Autor No i oryginał do porównania. Narazie nie robie tego niby malego spoilera. Jego zrobie jak skoncze tył :]
Napisano 29 Maj 200420 l Autor Widze ze mało kto odwiedza mój temat :/ mniejsza z tym. Zrobiem juz parwei cały tył. Musze zrobić jeszcze rowek w okolicah nadkola no i pzrerobić troche siatke, pozbyc sie niepoptyzrebnych edgó itd. Zamieszcam najswieższy render.
Napisano 29 Maj 200420 l Znalazłem pare błądów: 1 troszke kanciasto 2 troszke za szeroko 3 krzywo 4 zbyt ostro (myśle że to przez ułożenie siatki) 5 dziura postrzałowa :]
Napisano 29 Maj 200420 l Co do tego co teraz zaznaczyłem na siatce to nie jestem pewny ale warto sprubować. Czerwone to twoje a zielone tak jak powinny byś według mnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto