Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ta fałda na błotniku powinna byc, a nawet musi :p pzryjrzyj sie fotce auta i zobaczysz że tam jest taka karwdź :] Ale to nic nie skzodzi że piszes.z o niej

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skilo powiedz moze cos więcej?? :] Teraz szuakm bęłdów i poprawiam stare. nie zameiszczam narazie renderów. Jak zrobie troche więcej to zamieszcze. Czyli do soboty cos powinno byc :]

Napisano

Face?? Moge ci powiedziec ile ma polygonów bo sprawdzałem. Normalnie to mam około 1000 a po meschsmooth około 15000 :]

Napisano

Na tym etapie modelowania auta powinieneś wiedzieć, że im bliżej siebie są 2 vertexy, tym ostrzejsze przejście między nimi po nałożeniu meshsmootha:) Nie chce mi się na rysunku zaznaczac, ale powiem tylko tyle, że tak gdzie maja być ostre rogi muszą być blisko siebie 2, a najlepiej 3 wierzchołki.

Napisano

hihi. niewiele zrobiłem w viperze... komp zaczyna mi już siadać, a poza tym ostatnio coś się wyłacza, gdy otwieram scenę z autem:|

 

P.S. Pilot resorki za offtopic :P

Napisano

Próbowałem sobie zrobić kawałek tylniej kalpy ale nie wyszło mi to najlepiej. Będe musiał pzrebudowa troche siatke :]

Napisano

O jak dawno mnei tutaj nie było. Przez ten czas to miałem tylko okazje troche jeszcze doprawić siatke i dorobic dach który ogolnie wymaga remontu. Tył auta jak widać zostałsakowany z jednego powodu - byl keipski i zrobie nowy. Prosze o kementarze

Napisano

Wiatm.

Na początek żuciła mi się szpara przy przednim słupku.

Co do góry (dachu) to nie jest on kiepski ale troche brakuje mu żeby był b. dobry tzn na tym rendzie widać kanciaste załamania co wygląda okropnie.

Natomiast co do reszty to powiem jedno: cool :]

Napisano

Będzie bardzo ładny model czooję:P

Na moje oko tam masz źle poukładane vertexy:

 

1. Zaznaczony strałką Vertex odstaje bardziej w bok od pozostałych, leżących rzekomo w tej samej linii;

2. Tutaj nie ma jadnakowych odległości między vertexami (środkowy jest znacznie bliżej lewego), dlatego nadkole zamiast mieć kształt kawałka wyciętego ze sfery, jast spłaszczone

 

i tym sposobem chyba się utworzył taki babol:] Ale mogę się mylić oczywiście

Napisano

Siatka. To się tylko wydaje że ten jeden vertex odstaje. jak patrza u siebie i porównuje z referkami to jest Ok. takze nei wime co to mozeby :/

 

Napisano

Zacząłem jak wczesniej mówiłem robić tył od nowa. I narazie lepiej wygląda niż popzredni (bardiez kanciasta dziura na rajestracje bez użycia dodatkowych EDGÓW). Tylko nie wime czy nie zrobielm troche za wysokiego :/

Napisano

Widze ze mało kto odwiedza mój temat :/ mniejsza z tym. Zrobiem juz parwei cały tył. Musze zrobić jeszcze rowek w okolicah nadkola no i pzrerobić troche siatke, pozbyc sie niepoptyzrebnych edgó itd. Zamieszcam najswieższy render.

Napisano

Znalazłem pare błądów:

1 troszke kanciasto

2 troszke za szeroko

3 krzywo

4 zbyt ostro (myśle że to przez ułożenie siatki)

5 dziura postrzałowa :]

Napisano

Co do tego co teraz zaznaczyłem na siatce to nie jestem pewny ale warto sprubować.

Czerwone to twoje a zielone tak jak powinny byś według mnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności