Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, czytając to forum widzę, że jest tu sporo osób zaczynających przygodę z 3d maxem także mam nadzieję, że będę zrozumiany/nie wyśmiany/zbluzgany za moje pytanie :P

 

Otóż robię wnętrze łazienki i zaciąłem się w pewnym momencie :/

 

Zrobiłem sobie ściany, ponakładałem tekstury, użyłem "Map scaler" na polygonach by osiągnąć zadowalający efekt "równości kafelek"

 

azienkaciany.jpg

 

Na zdjęciu widać jednak, że jakość górnej niebieskiej tekstury umieszczonej na osobnym polygonie nie jest zadowalająca. Próbowałem więc również użyć "Map scaler" na polygonie gdzie znajduje się owe niebieskie brzydactwo ale klikając w "Editiable poly" na ten polygon zmieniają mi się diametralnie ustawienia wprowadzone dla dolnego polygonu w którym są dopasowane kafelki! Nie mogę zrobić więc "Map scalera" na obu polygonach w jednym boxie! ;(

 

azienkacianyproblem.jpg

 

Jak widać na obrazku powyżej w momenci kliknięcia w "Editiable poly" na polygon cały efekt "Map scalera" znika! Mogę coprawda dodać ten efekt dla górnej tektury (jak na rysunku) ale znowu nie mogę tego zrobić dla dolnej i tak w kółko Macieju :/ .

 

Jak zrobić aby i na dole i do góry móc edytować obie tekstury a nie tylko 1?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 855
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na prawdę nikt nic nie wie na ten temat? Ludzie no proszę, pomóżcie. Utknąłem i nie wiem co dalej...

Napisano

polecam zapoznac sie z unwrapem, potem texty moze byc multi, a nie musi. Materialz dowolnej kulki mozna przypisac dowolnie zaznaczonym sciankom(wtedy automat robi multi dla danego objektu). ale UNWRAPER kluczem do drzwi Twojego kolopotu. pozdr

Napisano

Możesz tez zrobić o ile się nie mylę tak:

Zaznaczasz polygon i dajesz MapScaler-a po czym dodajesz modyfikator Edit poly i zaznaczasz drugi polygon i dajesz znów MapScaler-a.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności