greengrapes Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Hej, Problem jest z selekcją obiektu trwa to strasznie długo a poly nie ma zbyt dużo, krócej jeśli z wciśniętym klawiszem zaznaczam w kwadrat obiekt. Nie piszę już o zmieniających się manipulatorach chodzi mi tylko o selekcję. Parę lat temu na f3bie ktoś podawał komendę żeby program czegoś nie sprawdzał przy selekcji... Niestety nie mogę tego tam odszukac możę ktoś z was wie jak sobie z tym poradzic bo nie usmiechami sie kupowanie nowej karty. Będę bardzo wdzięczny bo praca aktualnie jest strasznie męcząca... pozdr Luki
ca mel Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Hej! moze chodzi Ci o taką: MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1 nie wiem czy Ci to pomoze, w kazdym razie komenda umieszczona w glownym pliku mai (maya.env) sprawia ze powinno dzialac szybciej Tu jest kolejna, ale to raczej dla ludzi z nvidią, przyspiesza wyswietlanie MAYA_GEFORCE_SKIP_OVERLAY=1 A pare lat temu wrzucilem na f3d przerobiony plik performPolySmooth.mel ktory czysci selekcje scianek po wygladzeniu, moze o to Ci chodzi. Aż dziwne ze do tej pory tego nie poprawili. Pozdrawiam.
greengrapes Napisano 1 Sierpień 2010 Autor Napisano 1 Sierpień 2010 Yo, Wielkie dzięki ca mel :) masz u mnie piwo a widzę że ze stolicy jesteś to nie będzie chyba problemu :) Włąśnie tego szukałem "... moze chodzi Ci o taką: MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1 ..." Sam w szoku byłem że w najnowszej wersji to nei jest poprawione :(. Mam kupioną 2008 i denerwuje mnie ta wspólpraca z ati. Z ciekawości sprawdziłem najnowszą wersję i nic nie zmienili w tym temacie :/.
ca mel Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Polecam się. A na piwko gdzieś kiedyś czemu nie :) Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się