Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Problem jest z selekcją obiektu trwa to strasznie długo a poly nie ma zbyt dużo, krócej jeśli z wciśniętym klawiszem zaznaczam w kwadrat obiekt. Nie piszę już o zmieniających się manipulatorach chodzi mi tylko o selekcję.

 

Parę lat temu na f3bie ktoś podawał komendę żeby program czegoś nie sprawdzał przy selekcji... Niestety nie mogę tego tam odszukac możę ktoś z was wie jak sobie z tym poradzic bo nie usmiechami sie kupowanie nowej karty. Będę bardzo wdzięczny bo praca aktualnie jest strasznie męcząca...

 

pozdr

Luki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 878
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej!

moze chodzi Ci o taką:

MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1

nie wiem czy Ci to pomoze, w kazdym razie komenda umieszczona w glownym pliku mai (maya.env) sprawia ze powinno dzialac szybciej

 

Tu jest kolejna, ale to raczej dla ludzi z nvidią, przyspiesza wyswietlanie

MAYA_GEFORCE_SKIP_OVERLAY=1

 

A pare lat temu wrzucilem na f3d przerobiony plik performPolySmooth.mel

ktory czysci selekcje scianek po wygladzeniu, moze o to Ci chodzi.

 

Aż dziwne ze do tej pory tego nie poprawili.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Yo,

 

Wielkie dzięki ca mel :) masz u mnie piwo a widzę że ze stolicy jesteś to nie będzie chyba problemu :)

Włąśnie tego szukałem

"...

moze chodzi Ci o taką:

MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1

..."

 

Sam w szoku byłem że w najnowszej wersji to nei jest poprawione :(. Mam kupioną 2008 i denerwuje mnie ta wspólpraca z ati. Z ciekawości sprawdziłem najnowszą wersję i nic nie zmienili w tym temacie :/.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności