Napisano 21 Lipiec 201014 l Hej, Problem jest z selekcją obiektu trwa to strasznie długo a poly nie ma zbyt dużo, krócej jeśli z wciśniętym klawiszem zaznaczam w kwadrat obiekt. Nie piszę już o zmieniających się manipulatorach chodzi mi tylko o selekcję. Parę lat temu na f3bie ktoś podawał komendę żeby program czegoś nie sprawdzał przy selekcji... Niestety nie mogę tego tam odszukac możę ktoś z was wie jak sobie z tym poradzic bo nie usmiechami sie kupowanie nowej karty. Będę bardzo wdzięczny bo praca aktualnie jest strasznie męcząca... pozdr Luki
Napisano 24 Lipiec 201014 l Hej! moze chodzi Ci o taką: MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1 nie wiem czy Ci to pomoze, w kazdym razie komenda umieszczona w glownym pliku mai (maya.env) sprawia ze powinno dzialac szybciej Tu jest kolejna, ale to raczej dla ludzi z nvidią, przyspiesza wyswietlanie MAYA_GEFORCE_SKIP_OVERLAY=1 A pare lat temu wrzucilem na f3d przerobiony plik performPolySmooth.mel ktory czysci selekcje scianek po wygladzeniu, moze o to Ci chodzi. Aż dziwne ze do tej pory tego nie poprawili. Pozdrawiam.
Napisano 1 Sierpień 201014 l Autor Yo, Wielkie dzięki ca mel :) masz u mnie piwo a widzę że ze stolicy jesteś to nie będzie chyba problemu :) Włąśnie tego szukałem "... moze chodzi Ci o taką: MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1 ..." Sam w szoku byłem że w najnowszej wersji to nei jest poprawione :(. Mam kupioną 2008 i denerwuje mnie ta wspólpraca z ati. Z ciekawości sprawdziłem najnowszą wersję i nic nie zmienili w tym temacie :/.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto