Skocz do zawartości

HP ATI FireGL v5600 i Maya 2008/2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

Problem jest z selekcją obiektu trwa to strasznie długo a poly nie ma zbyt dużo, krócej jeśli z wciśniętym klawiszem zaznaczam w kwadrat obiekt. Nie piszę już o zmieniających się manipulatorach chodzi mi tylko o selekcję.

 

Parę lat temu na f3bie ktoś podawał komendę żeby program czegoś nie sprawdzał przy selekcji... Niestety nie mogę tego tam odszukac możę ktoś z was wie jak sobie z tym poradzic bo nie usmiechami sie kupowanie nowej karty. Będę bardzo wdzięczny bo praca aktualnie jest strasznie męcząca...

 

pozdr

Luki

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej!

moze chodzi Ci o taką:

MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1

nie wiem czy Ci to pomoze, w kazdym razie komenda umieszczona w glownym pliku mai (maya.env) sprawia ze powinno dzialac szybciej

 

Tu jest kolejna, ale to raczej dla ludzi z nvidią, przyspiesza wyswietlanie

MAYA_GEFORCE_SKIP_OVERLAY=1

 

A pare lat temu wrzucilem na f3d przerobiony plik performPolySmooth.mel

ktory czysci selekcje scianek po wygladzeniu, moze o to Ci chodzi.

 

Aż dziwne ze do tej pory tego nie poprawili.

Pozdrawiam.

Napisano

Yo,

 

Wielkie dzięki ca mel :) masz u mnie piwo a widzę że ze stolicy jesteś to nie będzie chyba problemu :)

Włąśnie tego szukałem

"...

moze chodzi Ci o taką:

MAYA_NO_VERTEX_ARRAY_SELECT=1

..."

 

Sam w szoku byłem że w najnowszej wersji to nei jest poprawione :(. Mam kupioną 2008 i denerwuje mnie ta wspólpraca z ati. Z ciekawości sprawdziłem najnowszą wersję i nic nie zmienili w tym temacie :/.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności