Manver Napisano 22 Lipiec 2010 Napisano 22 Lipiec 2010 (edytowane) Cóż, spróbujemy. ;) Edytowane 28 Lipiec 2010 przez Manver
Manver Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 Ok, pierwsze podejście. Pierwszy raz modeluję coś człekopodobnego (ogólnie organika), dlatego nie proszę o wyrozumiałość, a maksimum rad. Model ma 692 tri, wiem, że w niektórych miejscach wygląda nadal tragicznie, ale tym też się zajmę.
Bruneq Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 moim zdaniem nie wglada to zle, troche zaokraglic nowi i rece zamiast pakowac w plaską klate czy stopy, i 620 tri? cos nie wierze ze tylko tyle ale mylic sie moge:)
Manver Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 moim zdaniem nie wglada to zle, troche zaokraglic nowi i rece zamiast pakowac w plaską klate czy stopy, i 620 tri? cos nie wierze ze tylko tyle ale mylic sie moge:) 692 z 2 plane na blueprints, no chyba, że licznik mam zwalony. ;)
Manver Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 Cóż, teraz też wydaje mi się coś mało, no ale sam widzisz.
Bruneq Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 no to dawaj, daleko ci do limitu :D glowe porpaw
Manver Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) Tylko najpierw nauczę się ją poprawnie modelować ;), idę podpatrzeć parę rozwiązań. Edytowane 28 Lipiec 2010 przez Manver
Bruneq Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 daleko szukac nie trzeba, IMO tu jest fajnie glowa zrobiona http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69613
Plugawiciel Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 no w koncu ruszyles dupsko :) bede tu zagaldal :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się