Coody Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Witajcie. Mam pewien problem z nadaniem nazwy teksturze do modyfikatora Displace. W opcji Texture, chcę wpisać nazwę tekstury, ale coś nie wiem, nie mogę tam wpisać nazwy. Jak to zrobić. Jak klikam na to okienko, podświetla się na jasny szary, a jak wpisuje nazwę program wariuje i zawiesza się. Może ktoś powiedzieć o co kaman? Może ja źle wprowadzam tam nazwę? Jest może jakiś skrót klawiszowy, jakiś tam system wpisania, czy może program się zawiesza? Czy jeszcze lapek umiera o.O ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź...
Coody Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Witajcie. Mam pewien problem z nadaniem nazwy teksturze do modyfikatora Displace. W opcji Texture, chcę wpisać nazwę tekstury, ale coś nie wiem, nie mogę tam wpisać nazwy. Jak to zrobić. Jak klikam na to okienko, podświetla się na jasny szary, a jak wpisuje nazwę program wariuje i zawiesza się. Może ktoś powiedzieć o co kaman? Może ja źle wprowadzam tam nazwę? Jest może jakiś skrót klawiszowy, jakiś tam system wpisania, czy może program się zawiesza? Czy jeszcze lapek umiera o.O ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź...
szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) trzeba podac nazwę tekstury (nie obrazka) przy wpisywaniu nazw duże i małe litery sa ważne, jak wpisujesz to mozesz sobie uzupełnić tabem. zawiesza się czy wywala ? jeśli zawiesza, to czy próbowałeś poczekać? może po prostu oblicza ? przy dużych teksturach i gęstych meshach idzie to wolniej Edytowane 26 Lipiec 2010 przez szczuro
szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) trzeba podac nazwę tekstury (nie obrazka) przy wpisywaniu nazw duże i małe litery sa ważne, jak wpisujesz to mozesz sobie uzupełnić tabem. zawiesza się czy wywala ? jeśli zawiesza, to czy próbowałeś poczekać? może po prostu oblicza ? przy dużych teksturach i gęstych meshach idzie to wolniej Edytowane 26 Lipiec 2010 przez szczuro
Coody Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Ale ja dodaję przez UV. Więc tam jest taka sama nazwa UV'ki jak nazwa pliku... czy nie?
szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Nazwa pliku graficznego, nazwa tekstury i nazwa uv (kanalu uv) to trzy różne rzeczy! W modyfikatorze displace w opcji Texture: podajesz nazwe tektsury (ale wczesniej musisz ją mieć), jesli chcesz aby tekstura to był obrazek musisz zrobić teksture typu image i w niej wskazac obrazek (hint: tekstury nie zrobisz nie majac materiału) jeąli w modyfikatorze zmienisz na UV to pojawia sie nowy przycisk, za pomocą którego możesz podać wg której UV'ki ma byc rozkładany obrazek. Domyslnia nazwa tekstury to Tex każda kolejna Tex.xxx gdzie xxx to trzycyfrowa liczba domyslna nazwa kanału UV to UVTex
Coody Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 Ok, działa ;) Dzięki wielkie za pomoc i wyjaśnienie z plikami, teksturami i UV'kami ;) P.S. Przypominam że jestem nOObie w Blenderze ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się