Bart87 Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Witam Potrzebuje pomocy w animacji a w zasadzie o wyjasnienie gdzie i jak moge to zrobic... ale najpierw przytocze znany pewnie kazdemu tutorial, oto link: http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=94 z tego tutoriala chce osiagnac cos w stylu polaczenia stawow i innych ruchomych czesci... jak widac na tutku ze gdy poruszy sie korpusem stawy biodrowe i reszta idzie w tym samym kierunku co korpus a reszta nogi pozostaje w swoim miejscu... Dzieki z gory za wszelka pomoc
asblaze Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Nie wiem co ma wspólnego tutorial o animacji bieda ze stawami i ( słowo klucz ) IK solverami!
Bart87 Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Tutorial przytoczylem jakby ktos nie zrozumial slowa pisanego... dzieki
Bart87 Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Jak jest biped podstawowy jak zmienic polozenie pivotu np. pierwszej czesci reki nie przesuwajac tej reki... Robie po przez "Hierarchy" > "Pivot" I tu powinno dac sie zmienic, wybralem za pierwszym razem opcje "Affect Pivot Only" i gdy chcialem przesunac Piwot w wybrane miejsce to zamiast piwotu przesunela mi sie reka a piwot jest wciaz w tym samym miejscu... domyslam sie ze Piwot ma przypisana jakas funkcje stalej wspolrzednej i jesli poruszymy piwotem to ten sie nie poruszy a moddel ktory jest przypisany do piwotu zacznie zmieniac polozenie. Jak zmienic polozenie takiego piwotu? P.S. mam nadzieje ze choc troche jasno napisalem Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się