Napisano 4 Sierpień 201014 l Witam Potrzebuje pomocy w animacji a w zasadzie o wyjasnienie gdzie i jak moge to zrobic... ale najpierw przytocze znany pewnie kazdemu tutorial, oto link: http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=94 z tego tutoriala chce osiagnac cos w stylu polaczenia stawow i innych ruchomych czesci... jak widac na tutku ze gdy poruszy sie korpusem stawy biodrowe i reszta idzie w tym samym kierunku co korpus a reszta nogi pozostaje w swoim miejscu... Dzieki z gory za wszelka pomoc
Napisano 4 Sierpień 201014 l Nie wiem co ma wspólnego tutorial o animacji bieda ze stawami i ( słowo klucz ) IK solverami!
Napisano 4 Sierpień 201014 l Autor Tutorial przytoczylem jakby ktos nie zrozumial slowa pisanego... dzieki
Napisano 4 Sierpień 201014 l Autor Jak jest biped podstawowy jak zmienic polozenie pivotu np. pierwszej czesci reki nie przesuwajac tej reki... Robie po przez "Hierarchy" > "Pivot" I tu powinno dac sie zmienic, wybralem za pierwszym razem opcje "Affect Pivot Only" i gdy chcialem przesunac Piwot w wybrane miejsce to zamiast piwotu przesunela mi sie reka a piwot jest wciaz w tym samym miejscu... domyslam sie ze Piwot ma przypisana jakas funkcje stalej wspolrzednej i jesli poruszymy piwotem to ten sie nie poruszy a moddel ktory jest przypisany do piwotu zacznie zmieniac polozenie. Jak zmienic polozenie takiego piwotu? P.S. mam nadzieje ze choc troche jasno napisalem Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto