Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich , więc czy da się przechwycić animacjie z np. filmu ? I to jakoś potem wykorzystać ?

 

Wiem że np. w Adobe after istnieja inteligentne patch trackery , może za pomocą nich można przynajmniej mniej więcej przechwycić ruch np . aktora z filmu , jak sie dokładnie pozaznacza i potem dać te ruchy modelowi . Da się zrobić coś takiego ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakbyś miał ruch aktora nagrany np. z przodu i z boku to dało by radę przenieść ruch na szkielet, można ręcznie ustawiać szkielet albo posłużyć się odpoweidnim programem - widziałem gdzieś na necie program, że ustawiało się takie punkty wg właśnie dwoch takich ujęć, taki 2d motion capturing - ale nazwy niestety nie pamiętam... ale jak poszukasz coś z frazami: 2d motion capturing biped itp to moze uda ci sie znalesc

Napisano

adobe flash ma odwrconą kinematykę na szkielecie + moglbyś zadzialac na takich kilku klatkach, ale czy mozna to wyeksportowac do softu 3d to nie wiem. Wiecej nie pomoge, bo nie chcialo mi sie zaglebiac w to.

Napisano

Z ogólnie dostępnego oprogramowania tego typu to jest (było?) Autodesk Movimento, ale coś ucichło o tym.

 

A w celu mniej - więcej przechwycenia ruchu i nadania go aktorowi to rotoskopia jest tania i ogólnodostępna. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności