Napisano 7 Sierpień 201014 l Witam wszystkich , więc czy da się przechwycić animacjie z np. filmu ? I to jakoś potem wykorzystać ? Wiem że np. w Adobe after istnieja inteligentne patch trackery , może za pomocą nich można przynajmniej mniej więcej przechwycić ruch np . aktora z filmu , jak sie dokładnie pozaznacza i potem dać te ruchy modelowi . Da się zrobić coś takiego ?
Napisano 9 Sierpień 201014 l Jakbyś miał ruch aktora nagrany np. z przodu i z boku to dało by radę przenieść ruch na szkielet, można ręcznie ustawiać szkielet albo posłużyć się odpoweidnim programem - widziałem gdzieś na necie program, że ustawiało się takie punkty wg właśnie dwoch takich ujęć, taki 2d motion capturing - ale nazwy niestety nie pamiętam... ale jak poszukasz coś z frazami: 2d motion capturing biped itp to moze uda ci sie znalesc
Napisano 9 Sierpień 201014 l adobe flash ma odwrconą kinematykę na szkielecie + moglbyś zadzialac na takich kilku klatkach, ale czy mozna to wyeksportowac do softu 3d to nie wiem. Wiecej nie pomoge, bo nie chcialo mi sie zaglebiac w to.
Napisano 10 Sierpień 201014 l Z ogólnie dostępnego oprogramowania tego typu to jest (było?) Autodesk Movimento, ale coś ucichło o tym. A w celu mniej - więcej przechwycenia ruchu i nadania go aktorowi to rotoskopia jest tania i ogólnodostępna. :)
Napisano 12 Sierpień 201014 l Autor A może Matchmover Pro ? http://www.dvpa.com/public/598.cfm niby współpracuje z 3ds max-em i maya-om . Tylko że prawie nic nie wiem o tym programie ehh.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto