Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Temat trochę powiązany z teksturowaniem, więc założyłem go tutaj. Postanowiłem sobie przerobić tutorial o modelowaniu i teksturowaniu przedmiotów do gier. Na filmie o mapowaniu są używane funkcje "Stitch Selected" i "Quick Planar Map". Gostek podczepił sobie do tego klawisze rzeby pracować szybciej. Próbowałem też sobie podczepić skróty klawiszowe, ale funkcja nie działa. Klikam kolejno "Customize User Interface", w zakładce "Group" wybieram "Unwrap UVM" wybieram "Quick Planar Map", klikam skrót "shift+v" i assign, a do "Stitch" skrót "shift+b". W okienku jest pokazane, że sktóry zostały przypisane, jednak gdy wejde w edycje mapowania sktóry nie działają. Czy robie coś źle przy przypisywaniu skrótów? Trzeba jeszcze dodatkowo zaznaczyć jakąś opcje?

 

I drugie pytanko dotyczące normal mapy. Na filmie aby zobaczyć jak wygląda przedmiot z normalką, jest używany shader, niestety jakość nie jest najlepsza i nie moge dokładnie odczytać nazwy. Coś w stylu "Xcliulshader1.01" ale jak wpisuje to w google, to nawet nie ma podpowiedzi :/ Czy można w jakiś sposób nałożyć na obiekt normal mape za pomocą tego co oferuje tylko max? (mam wersje 2010). A może istnieje jakiś inny shader?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ad.1/ Spróbuj przełączyć na pasku narzędzi opcję "Keyboard Shortcut Override" (chyba niedokładnie przytoczyłem, ale coś w ten deseń, ikonka z przyciskiem).

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności