Gość dany_x Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 dlaczego iges\'y sa takie jakby na polysurface w rhino zadzialac explode to znaczy porozdzielane na surface, wiecie pewnie o co chodzi. czy to normalne w tych plikach ?
Bzyku Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 nie to nie normalne :). dobra ale jesli exportujesz do iges polysurface to przy imporcie do 3dsmaxa oczywiscie tez bedzie poly surface. Jedynie gdy importujesz przy pomocy powertranslatora to jak bedziesz przy ustawieniach brepa trzeba zmienic na \"Single Brep\" bo inaczej bedzie tak jak piszesz...
SansSerif Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 to wszystko zalezy od softu, ale i sama filozofia polysurface jest taka ze nie tworzysz jednorodnego obiektu tylko laczysz oddzielne powierzchnie. join w rhino dziala bardziej jak grupowanie w odroznieniu od merge.
Gość dany_x Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 Wielkie dzieki chlopaki, mam jeszcze jedna prosbe, czy moglby ktos z waz zrobic prostego tutoriala dla przyszlych pokolen :P o tematyce: Jak exportowac i importowac IGES\'y (rhino to max). Przy czym zaznaczyc czy exportujecie caly obiekt czy kazdy element osobno jezeli tak do dlaczego i zrobienie prostej ramki, przyklad podaje tutaj http://www.lenour.webpark.pl/tutorial.gif
Bzyku Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 dany_x wiesz moze kiedys sie cos napisze jak sie to rozpracuje ja uzywam standardowych ustawień dla exportu w rhino dla maxa 5 bez zmian. narazie robie cos innego.no co do exportowania to kazdy element osobno dlaczego no bo latwiej sie potem w tym polapac poprostu :).A narazie jeszcze exportuje do mesha, choc igesy posiadaja lepsze continuity i czasami gdzies sie zdarzają bledy w nurbsach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się