Napisano 13 Sierpień 201014 l Cześć, nie pracuje w maxie ;] tylko w c4d, lecz musze cos w maxie zrobic, i potrzebuje Zbakeowac lub inaczej Wypalić mapkę HDRI wnętrza budynku który już jest w 3d, mam parę tysięcy klatek do wyrenderowania animacji postaci, a nie chce liczyć ciągle tego budynku. wiem że jest opcja do bakeowania tekstur w vray http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_baking_part1.htm lecz nie widzialem jak mozna z tego hdrke zrobic jeśli ktoś widział tutka dzięki z góry ;) pozdr Slawek Edytowane 13 Sierpień 201014 l przez artos
Napisano 29 Sierpień 201014 l Spróbuj wypalić kilka map, każdą z różnymi ustawieniami ekspozycji, a później skleić je w jednego HDRa
Napisano 29 Sierpień 201014 l W opcjach kamery (Vray::Camera) zmieniasz typ na sferyczny i FOV na 360 stopni. Uruchom Vray::Frame buffer a w Vray::Color mapping opcja "Clamp output" ma być wyłączona. Wciskasz Render (normalny, nie ten do bake'owania) i masz sferyczną panoramkę w 32 bitach na kanał, nie trzeba nic składać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto