artos Napisano 13 Sierpień 2010 Share Napisano 13 Sierpień 2010 (edytowane) Cześć, nie pracuje w maxie ;] tylko w c4d, lecz musze cos w maxie zrobic, i potrzebuje Zbakeowac lub inaczej Wypalić mapkę HDRI wnętrza budynku który już jest w 3d, mam parę tysięcy klatek do wyrenderowania animacji postaci, a nie chce liczyć ciągle tego budynku. wiem że jest opcja do bakeowania tekstur w vray http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_baking_part1.htm lecz nie widzialem jak mozna z tego hdrke zrobic jeśli ktoś widział tutka dzięki z góry ;) pozdr Slawek Edytowane 13 Sierpień 2010 przez artos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaaad Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 Spróbuj wypalić kilka map, każdą z różnymi ustawieniami ekspozycji, a później skleić je w jednego HDRa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 W opcjach kamery (Vray::Camera) zmieniasz typ na sferyczny i FOV na 360 stopni. Uruchom Vray::Frame buffer a w Vray::Color mapping opcja "Clamp output" ma być wyłączona. Wciskasz Render (normalny, nie ten do bake'owania) i masz sferyczną panoramkę w 32 bitach na kanał, nie trzeba nic składać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się