Skocz do zawartości

Mental ray, sun & sky i render passes nie współpracują


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Robię prosty exterior, używam w scenie mentalowego słońca i nieba.

MasterBeauty jest ok, ale reszcta render pass dziwnie wygląda, są strasznie jasne.

Wiem że sun & sky używa LWF, pewnie z tym jest problem, ale nie mam pojęcia co z tymi obrazkami zrobić.

Ktoś wie?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda:

Jeśli używa się exposure simple lub photographic to passy wyglądają innaczej, zmiany jakie on nadaje obrazowi nie są nadawane render passom.

Trzeba te zmiany nadać recznie. Zmienić exposure i gammę.

Napisano (edytowane)

Siema mozesz napisac jak zrobiles gamma correction dla passe's.

 

Sam sobie odpowiem.

Export do EXR zachowa gamme 32bit 16bit. Nuke doda 2.2 do passow sam.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności