Biggi Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 Witajcie.. Mam pytanko...jak mozna najszybciej zamodelowac i oteksturowac cos na ksztalt wzoru z pliku? Zalezy mi na tym zeby utworzyc np. rząd 6x6 plane'ów na ktorych nalozona będzie tekstura, ale zeby po nalozeniu tej tekstury rozdzielala sie ona na kazdy z plane'ów. Będę wdzięczny za pomoc.. :)
Gość Norad Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 hej, mi przychodzą dwa pomysły - pociąć teksturę w photoshopie i nakładać z osobna na plane'y lub jeśli to ma być animacja - dać plane'om jakiś jaskrawy kolor z full self illumination a potem podłożyć to w jakimś Sony Vegas czy After Effects, maskując ten jaskrawy kolor i podkładając pod spód tę texturę, czy film. Do tego pewnie wyrenderować jakiś pass z alpha aby mieć poprawnie cienie, ale to powinien ci ktoś inny doradzić :)
mt Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 a nie latwiej byloby po prostu przypisac teksture do wszystkich plane'ow i dac im wspolne mapowanie, tak zeby gizmo obejmowalo cala "macierz"? pozniej convert do poly i masz niezalezne plane'y otexturowane fragmentem obrazka.
Biggi Napisano 16 Sierpień 2010 Autor Napisano 16 Sierpień 2010 Dzięki.. wydaje mi sie ze sposob drugi bedzie wygodniejszy.. to nie bedzie animacja...to ma byc statyczny jpg.. stworze arrayem te plane'y i pobawie sie tym mapowaniem.... no chyba ze ktos ma jeszcze inne pomysly jak to zrobic szybko i sprawnie :)
olaf Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 w tym czasie już byś to miał ręcznie w photoshopie.
Rekomendowane odpowiedzi