Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie..

 

Mam pytanko...jak mozna najszybciej zamodelowac i oteksturowac cos na ksztalt wzoru z pliku?

 

Zalezy mi na tym zeby utworzyc np. rząd 6x6 plane'ów na ktorych nalozona będzie tekstura, ale zeby po nalozeniu tej tekstury rozdzielala sie ona na kazdy z plane'ów.

 

Będę wdzięczny za pomoc.. :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, mi przychodzą dwa pomysły - pociąć teksturę w photoshopie i nakładać z osobna na plane'y

lub

jeśli to ma być animacja - dać plane'om jakiś jaskrawy kolor z full self illumination a potem podłożyć to w jakimś Sony Vegas czy After Effects, maskując ten jaskrawy kolor i podkładając pod spód tę texturę, czy film. Do tego pewnie wyrenderować jakiś pass z alpha aby mieć poprawnie cienie, ale to powinien ci ktoś inny doradzić

:)

Napisano

a nie latwiej byloby po prostu przypisac teksture do wszystkich plane'ow i dac im wspolne mapowanie, tak zeby gizmo obejmowalo cala "macierz"? pozniej convert do poly i masz niezalezne plane'y otexturowane fragmentem obrazka.

Napisano

Dzięki..

 

wydaje mi sie ze sposob drugi bedzie wygodniejszy..

 

to nie bedzie animacja...to ma byc statyczny jpg..

 

stworze arrayem te plane'y i pobawie sie tym mapowaniem....

 

no chyba ze ktos ma jeszcze inne pomysly jak to zrobic szybko i sprawnie :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności