Napisano 16 Sierpień 201014 l Witajcie.. Mam pytanko...jak mozna najszybciej zamodelowac i oteksturowac cos na ksztalt wzoru z pliku? Zalezy mi na tym zeby utworzyc np. rząd 6x6 plane'ów na ktorych nalozona będzie tekstura, ale zeby po nalozeniu tej tekstury rozdzielala sie ona na kazdy z plane'ów. Będę wdzięczny za pomoc.. :)
Napisano 16 Sierpień 201014 l hej, mi przychodzą dwa pomysły - pociąć teksturę w photoshopie i nakładać z osobna na plane'y lub jeśli to ma być animacja - dać plane'om jakiś jaskrawy kolor z full self illumination a potem podłożyć to w jakimś Sony Vegas czy After Effects, maskując ten jaskrawy kolor i podkładając pod spód tę texturę, czy film. Do tego pewnie wyrenderować jakiś pass z alpha aby mieć poprawnie cienie, ale to powinien ci ktoś inny doradzić :)
Napisano 16 Sierpień 201014 l a nie latwiej byloby po prostu przypisac teksture do wszystkich plane'ow i dac im wspolne mapowanie, tak zeby gizmo obejmowalo cala "macierz"? pozniej convert do poly i masz niezalezne plane'y otexturowane fragmentem obrazka.
Napisano 16 Sierpień 201014 l Autor Dzięki.. wydaje mi sie ze sposob drugi bedzie wygodniejszy.. to nie bedzie animacja...to ma byc statyczny jpg.. stworze arrayem te plane'y i pobawie sie tym mapowaniem.... no chyba ze ktos ma jeszcze inne pomysly jak to zrobic szybko i sprawnie :)