Gość RafalPL Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 Mam pewien problem Otóż zrobiłem cylinder wstawiłem bitmapę I ustawiłem jako tło tylko ze oświetlenie nieba jest nierównomierne.? Renderowane w Mental Ray
avik Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 Pewny nie jestem, ale może być to spowodowane... oświetleniem cylindra. Cylinder nadal jest obiektem i podlegam światłom w scenie (jaśniej jest tam, gdzie jest bezpośrednio oświetlany). Z resztą, dość oryginalny ten pomysł. Nie lepiej od razu ustawić jakieś tło, albo potem dodać albo ( najlepiej ) połączyć bitmapę z fizycznym modelem nieba.
pecet Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 Odznacz w we właściwościach cylindra cast shadows i receive shadows
Gość RafalPL Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Odznaczylem i pomoglo dziekuje bardzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się