Gość pudzius Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 mam mianowicie taki problem ze jak przemieszczam komete bez automatycznego klucza animacji to nie rozjezdza sie. Natomiast gdy chce zanimowac ruch i przesunac ja tak aby widac bylo ze sie porusza(ze leci) to mi sie particlesy rozjerzdzaja nie mam pojecia jak to zrobic aby mi sie to nie rozjezdzalo w czasie , dodam jeszcze ze w PFlow mam ustawione ze emiterem jest kula i przyczepiony jest do niego ciag particlesow ktore rozwiewa sila wiatr wrzuce dwa screeny i plik zamieszcze plik od maxa moze ktos spojrzy http://zut-file.cba.pl/grafika/dym12.rar
wesol Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 Cześć Pobawiłem się chwile i w PF wystarczy odznaczyć "Inherit Emitter" w Position Object 01
Gość pudzius Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 z kolega z postu powyzej podyskutowalem troche wczoraj na gg i jednak to nie to... nadal rozciaga sie po przesunieciau klucza i klatek a chcialbym zeby mi sie kometa nie rozciagala podczas lotu... ma ktos jakis pomysl?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się