Napisano 19 Sierpień 201014 l mam mianowicie taki problem ze jak przemieszczam komete bez automatycznego klucza animacji to nie rozjezdza sie. Natomiast gdy chce zanimowac ruch i przesunac ja tak aby widac bylo ze sie porusza(ze leci) to mi sie particlesy rozjerzdzaja nie mam pojecia jak to zrobic aby mi sie to nie rozjezdzalo w czasie , dodam jeszcze ze w PFlow mam ustawione ze emiterem jest kula i przyczepiony jest do niego ciag particlesow ktore rozwiewa sila wiatr wrzuce dwa screeny i plik zamieszcze plik od maxa moze ktos spojrzy http://zut-file.cba.pl/grafika/dym12.rar
Napisano 19 Sierpień 201014 l Cześć Pobawiłem się chwile i w PF wystarczy odznaczyć "Inherit Emitter" w Position Object 01
Napisano 20 Sierpień 201014 l z kolega z postu powyzej podyskutowalem troche wczoraj na gg i jednak to nie to... nadal rozciaga sie po przesunieciau klucza i klatek a chcialbym zeby mi sie kometa nie rozciagala podczas lotu... ma ktos jakis pomysl?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto