Lapsio Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Pracuję w blenderze i mam taki problem że modeluję wnętrze samochodu i chcę aby elementy chromowane odbijały otoczenie (włącznie z tym co jest poza samochodem) natomiast gry szybę w samochodzie ustawię na "tracealbe" to odbicie konczy się na szybie, w związku z czym jest po prostu czarne, zamiast koloru nieba, jednocześnie gdy nie ustawię tego to szyba bardzo mocno odbija elementy wewnątrz auta, gdyż nie daje cienia na wnętrze, które staje się nienaturalnie jasne w wodniesieniu do karoserii. Jak ustawić materiał czy cos innego zeby odbicia przechodziły przez polprzezroczyste obiekty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się