sajrus Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 (edytowane) wcześniej też robiłem jednak jakość była można powiedzieć beznadziejna zacząłem od nowa dzisiaj pracowałem nad przodem lecz jeszcze sporo przede mną. Zaznaczę jestem początkujący Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Sierpień 2010 przez sajrus
bbandi Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Powodzenia - masz do tego jakies blu printy? bo jeśli nie to kiepsko będzie:/ zwłaszcza jeśli dopiero się uczysz, narazie to wygląda w miarę, musisz zaopatrzyć się w dużą ilość zdjęć.
sajrus Napisano 23 Sierpień 2010 Autor Napisano 23 Sierpień 2010 blueprinty mam lecz jak wiadomo nie wszystkie są spójne np. przód nie jest proporcjonalny do boku itd. więc żeby nie robić kolosalnych błędów to wziąłem foto jednak ja już wiem że tu i tam sie nie zgadza i myśle że za wysoko mierze ponieważ to dość trudny model
bbandi Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Jeśli masz kiepskie bluprinty: przod, gora, prawy bok (lewy) to zawsze staraj się co najmniej dwa z nich dopasowac jak najbardziej - zawsze to masz 2 sztywne bazy, sprawdź który masz najgorszy i jego luźniej potraktuj (wspieraj się zdjęciami).
sajrus Napisano 23 Sierpień 2010 Autor Napisano 23 Sierpień 2010 (edytowane) Wiesz ja modelować aut nie lubie zbytnio lecz chciałbym zrobić w końcu jedno chociaż poprawka krawędzi pod grillem (między zderzakiem) troche ją obniżyłem By aldeenn at 2010-08-23 idze mi tak bo ja zawsze robie techniczne elementy robiłem niedawno kilka i stwierdziłem że proste kształty są lepsze xD np. Costum Star 200 Prosze o jakieś uwagi itp. bo chce wiedzieć co źle ale chyba raczej złe gabaryt niż siatka Edytowane 23 Sierpień 2010 przez sajrus
Berger Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Na takich renderach mało co widać. Pokaż siatkę i z miejsca popraw grill na środku bo ostro faluje.
Sicu Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 światła wygładzone turbosmothem nie za ciekawie wyglądają