Napisano 22 Sierpień 201014 l wcześniej też robiłem jednak jakość była można powiedzieć beznadziejna zacząłem od nowa dzisiaj pracowałem nad przodem lecz jeszcze sporo przede mną. Zaznaczę jestem początkujący Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez sajrus
Napisano 23 Sierpień 201014 l Powodzenia - masz do tego jakies blu printy? bo jeśli nie to kiepsko będzie:/ zwłaszcza jeśli dopiero się uczysz, narazie to wygląda w miarę, musisz zaopatrzyć się w dużą ilość zdjęć.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor blueprinty mam lecz jak wiadomo nie wszystkie są spójne np. przód nie jest proporcjonalny do boku itd. więc żeby nie robić kolosalnych błędów to wziąłem foto jednak ja już wiem że tu i tam sie nie zgadza i myśle że za wysoko mierze ponieważ to dość trudny model
Napisano 23 Sierpień 201014 l Jeśli masz kiepskie bluprinty: przod, gora, prawy bok (lewy) to zawsze staraj się co najmniej dwa z nich dopasowac jak najbardziej - zawsze to masz 2 sztywne bazy, sprawdź który masz najgorszy i jego luźniej potraktuj (wspieraj się zdjęciami).
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor Wiesz ja modelować aut nie lubie zbytnio lecz chciałbym zrobić w końcu jedno chociaż poprawka krawędzi pod grillem (między zderzakiem) troche ją obniżyłem By aldeenn at 2010-08-23 idze mi tak bo ja zawsze robie techniczne elementy robiłem niedawno kilka i stwierdziłem że proste kształty są lepsze xD np. Costum Star 200 Prosze o jakieś uwagi itp. bo chce wiedzieć co źle ale chyba raczej złe gabaryt niż siatka Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez sajrus
Napisano 23 Sierpień 201014 l Na takich renderach mało co widać. Pokaż siatkę i z miejsca popraw grill na środku bo ostro faluje.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor prosze bardzo zaznacze że światła to prowizorka zrobiona po to aby sprawdzić wielkość lamp do klosza mesh By aldeenn at 2010-08-23 standard By aldeenn at 2010-08-23 PS: ten narożnik na masce już poprawiłem :) Edytowane 23 Sierpień 201014 l przez sajrus
Napisano 23 Sierpień 201014 l Te dwa wąskie edge loopy od dolnego wlotu czy świateł tworzą ostre zagięcie, na poprzednich renderach słabo jest to widoczne, ale jak w wozie coś się będzie odbijać to te miejsca będą zniekształcone. Linia zderzaka pod grillem też na środku krzywa jest, tak jak siatka na słupku przednim.
Napisano 23 Sierpień 201014 l Autor tak tutaj przyznam ci racje przy tym wlocie będzie krzywić spróbuje to zwalczyć
Napisano 23 Sierpień 201014 l ładny samochod nie staraj sie go popsuć :) dopasuj bardziej do referencji, bo chyba z printow wiecej nie wyciągniesz :)
Napisano 25 Sierpień 201014 l Autor Uploaded with ImageShack.us poprawiłem grill i światła dałem ciut większe
Napisano 25 Sierpień 201014 l Daj zrzut modelu z maxa z mocno odbijającym materiałem, bo tutaj mało co widać. Jakiś bug jest na wlocie zderzaka, i na zderzaku prawdopodobnie za blisko są dwa edge loopy.
Napisano 25 Sierpień 201014 l Autor zderzak to jeszcze moje testy zrobiłem go tylko dla zarysu ale chętnie dam zrzut Uploaded with ImageShack.us
Napisano 25 Sierpień 201014 l Raczej za gęsto tam jest przy wlocie, mogłeś go wyciąć o jeden edge loop dalej, powstałby ładny kant bez potrzeby zagęszczania.
Napisano 28 Sierpień 201014 l Autor Widze coś na forum przymiera aktywność ale chyba jest to związane z mrocznym dniem 01.09.2010 By aldeenn at 2010-08-28 By aldeenn at 2010-08-28 tak ostatnio poprawiałem więc przód to chyba oprócz detali to chyba nic nie będę zmieniał a tył to dopiero zacząłem więc nie jest idealny
Napisano 28 Sierpień 201014 l prosze cie nie krzywdź tak tego pojazdu ... to jest klasyk, i pozostaw go w takiej wersji jakiej był początkowo, albo jak już*to alpina bedzie śliczna :)
Napisano 29 Sierpień 201014 l Autor nie moge zrobić oryginalnego zderzaka bo nie mam wyraźnych blueprintów :/ a z foto to wiesz "mi przynajmniej jest ciężko bo sie wczoraj na takiej fotce przejechałem i jakbyś zobaczył jak mi tylni zderzak wyszedł to za głowe byś sie złapał. pozostaje mi albo męczyć się z niedokładnymi bp albo costumowo dłubać
Napisano 29 Sierpień 201014 l Eh, a mało fotek w necie jest? Modelowanie całego modelu z blueprintów to raczej słaby pomysł, poszukaj refek na dobrych stronach, znajdź ich kilka dziesiąt i zacznij modelować.
Napisano 31 Sierpień 201014 l Autor no to zacząłem tył jednak robie to powoli ponieważ często poprawiam to co już zrobiłem wcześniej xD Uploaded with ImageShack.us na razie otwory na światła
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor ponawiam... znalazłem troche czasu i zrobiłem światła tylne nie są ideałami ale ciesze się że w jakikolwiek sposób je zacząłem By aldeenn at 2010-09-09 nadal mam do poprawy nerki próbuje je jakoś podleczyć ale jakoś mi nie idzie i tutaj z kolorkami bo bez dziwnie wygląda By aldeenn at 2010-09-09 Edytowane 9 Wrzesień 201014 l przez sajrus
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Zajmi się narazie modelowaniem a nie rednerowaniem. Bo rednerowanie nie skońcoznego modelu nie ma sensu.
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Autor ćwiczę po prostu ustawienie kamer, sceny itd.. dodam tylko że zaprzestaje prac nad tym modelem ponieważ jest tak niezgodny z oryginałem (który miałem okazje obejrzeć) że się mocno zniechęciłem Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto