magic Napisano 24 Sierpień 2010 Share Napisano 24 Sierpień 2010 Witam Czy ktoś z userów spotkał się z problemem znikającego menu w 3ds max 2011 w windows 7. Prawidłowy ekran to: Ekran bez ikonek i menu: Po przemieszczeniu kursora w jego miejscu pojawiają się te ukryte ikony tak jakby problem tkwił w odświeżaniu obrazu Problem odświeżania menu zanika, podczas rozwijania górnego menu ale to nie jest sposób, próbowałem pod DX 9 i DX10 , ciągle to samo Może wina leży pod stronie systemu , jakaś niezgodność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 24 Sierpień 2010 Share Napisano 24 Sierpień 2010 A to masz: ? http://www.max3d.pl/news.php?id=738 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 24 Sierpień 2010 Share Napisano 24 Sierpień 2010 a na standardowym UI'u tez znika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 25 Sierpień 2010 Share Napisano 25 Sierpień 2010 wystarczy wczytac pownownie defoltowe ui i klniknac na lock pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magic Napisano 25 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2010 Nic nie pomogło, może to być coś ze sterownikiem karty i pewnej niekompatybilności z winem 7. Zainstalowane: Catalyst 10.7 , próbowałem na Open GL, Dx 9 i 10 ,32 jak i 64 bit. wersji. Na starym sprzęcie i Viście hula bezproblemowo. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magic Napisano 25 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2010 Oto problem przedstawiony w filmie http://www.youtube.com/watch?v=0z-V-9z_trw PS Obraz więcej powie niż 1000 słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się