KLIK Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Czesc Robię zespół kilku ceglanych budynków i zastanawiam sie jak najlepiej/najszybciej oteksturowac ceglane łuki nad oknami. Nie mam pojęcia za bardzo o teksturowaniu jeszcze. Z tego co zdążyłem sie zorientować to można to zunwrapowac i pomalowac w photoshopie, gdybym robił tak jak do tej pory to pewnie wyciąłbym ten łuk w modelu i poprostu zrobił UVW Map, ale to chyba nie jest dobra metoda. Jak ktoś ma pomysł to bede wdzieczny za choćby wskazanie kierunku. Uploaded with ImageShack.us[/img]
Quentin Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Nie ma wyjścia, musisz rozłożyć uv osobno dla łuku a osobno dla budynku. I na łuku dać tex która będzie miała ten zaokrąglony kształt.
Orangegraphics Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 albo zaokrąglony kształt tex, albo unwrapem rozłożyć siatke wzdłóż cegieł
troglodyta Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Albo stwórz prostopadłościan , nałóż teksturę cegieł i modyfikatorem bend zrób z niego łuk. Potem wstaw w ścianę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się