big_white_ninja Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 Jestem zupełnie początkujący i nie wiem jak zrobić skomplikowany obiekt z dużą ilością części żeby był potem łatwy do wyanimowania. Z góry dziękuję
Piotr Dobosz Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 wiesz ciezko jest odpowiedziec na twoje pytanie.:( bardzo chcialbym Ci pomoc ale jedno co moge Ci poradzic to wez stworz plane wez prawy przycisk myszki convert to editable poly i tam uzywaj unkcji extrude itd choc wiesz co? najpier moze przeczytaj cokolwiek na ten temat jest swietna ksiazka 3d max projekty i rozwiazania z niej mozna naprawde duzo sie nauczyc sprobuj po na to twoje pytanie jest naprawde ciezko odpowiedziec Serdecznie pozdrawiam
Orion Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 A może jeszcze za rączkę do ubikacji poprowadzić ?? Jest help i są toturiale. Przerabiać, aż do piekoty oczu
big_white_ninja Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Helpa nie mam bo mam 3D Studio Maxa 6 z gazety i angielskiego też nie znam, ale mam inne pytanie. Jak sprawić w reaktorze żeby łańcuch zachowywał się swobodnie?
mkk3a Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 hm, ja tez angielskiem w sumie nie znam (rok w szkole mam, reszta to z gier) a czytając tutoriale jakoś sobie radziłem. jesli masz maxa po angielsku to tylko szukasz odpowiednich wyrazów i to wszystko
kozioo Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Helpa i dołączone do maxa tutoriale można sciągnąć ze strony discreeta.
big_white_ninja Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 a co powinienem zrobić żeby łańcuch(kajdanki) zostały ładnie wyanimowane? Mama zamiar upuścić je z wysokości na ziemię i żeby te elementy kajdanek nie przenikały się przez siebie i były przyciągane żebym nie musiał każdej klatki robić osobno??????????
big_white_ninja Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki 3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację 4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę) 5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)
EF Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 hmmm, stworz kolekcje rigid body i dodaj do niej wszystkie koleczka, nastepnie zaznacze je i otworz okienko \"property editor\" i tam w sekcji mass wpisz mase w kg (od teraz kazde koleczko bedzie mialo przypisana mase, tylko nie przesadzaj z masa bo bedzie nierealistycznie).Teraz juz tylko skompiluj animacje i gotowe.Nie wiem jak to bedzie sie kompilowalo, ale jezeli tego jest duzo to sobie troche poczekasz :) Pozdrawiam
big_white_ninja Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Napisano 12 Czerwiec 2004 nie stety komp mi nie wytrzymuje i max się zawiesza, więc na razie projekty z reaktorem sobie odpuszczam do drobnych modernizacji sprzętu
EF Napisano 12 Czerwiec 2004 Napisano 12 Czerwiec 2004 niewiem czy ta zbroja musi byc dokladna ale postaraj sie zmniejszyc ilosc segmentow w tych kolkach.Jezeli te kulka to torus to z powodzeniem mozesz zmniejszyc ilosc \"segmenys\" do 12 a \"sides\" do 7 powinno to przyspieszyc kompilacje Pozdrawiam
big_white_ninja Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Napisano 13 Czerwiec 2004 te kółka to torus. Postaram się zmniejszyć segmenty. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi