Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jestem zupełnie początkujący i nie wiem jak zrobić skomplikowany obiekt z dużą ilością części żeby był potem łatwy do wyanimowania. Z góry dziękuję

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiesz ciezko jest odpowiedziec na twoje pytanie.:( bardzo chcialbym Ci pomoc ale jedno co moge Ci poradzic to wez stworz plane wez prawy przycisk myszki convert to editable poly i tam uzywaj unkcji extrude itd choc wiesz co? najpier moze przeczytaj cokolwiek na ten temat jest swietna ksiazka 3d max projekty i rozwiazania z niej mozna naprawde duzo sie nauczyc sprobuj po na to twoje pytanie jest naprawde ciezko odpowiedziec Serdecznie pozdrawiam

Napisano

A może jeszcze za rączkę do ubikacji poprowadzić ?? Jest help i są toturiale. Przerabiać, aż do piekoty oczu

Napisano
  • Autor

Helpa nie mam bo mam 3D Studio Maxa 6 z gazety i angielskiego też nie znam, ale mam inne pytanie. Jak sprawić w reaktorze żeby łańcuch zachowywał się

swobodnie?

Napisano

hm, ja tez angielskiem w sumie nie znam (rok w szkole mam, reszta to z gier) a czytając tutoriale jakoś sobie radziłem. jesli masz maxa po angielsku to tylko szukasz odpowiednich wyrazów i to wszystko

Napisano
  • Autor

a co powinienem zrobić żeby łańcuch(kajdanki) zostały ładnie wyanimowane?

Mama zamiar upuścić je z wysokości na ziemię i żeby te elementy kajdanek nie przenikały się przez siebie i były przyciągane żebym nie musiał każdej klatki robić osobno??????????

Napisano
  • Autor

2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki

3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację

4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę)

5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)

Napisano

hmmm, stworz kolekcje rigid body i dodaj do niej wszystkie koleczka, nastepnie zaznacze je i otworz okienko \"property editor\"

i tam w sekcji mass wpisz mase w kg (od teraz kazde koleczko bedzie mialo przypisana mase, tylko nie przesadzaj z masa bo bedzie nierealistycznie).Teraz juz tylko skompiluj animacje i gotowe.Nie wiem jak to bedzie sie kompilowalo, ale jezeli tego jest duzo to sobie troche poczekasz :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

nie stety komp mi nie wytrzymuje i max się zawiesza, więc na razie projekty z reaktorem sobie odpuszczam do drobnych modernizacji sprzętu

Napisano

niewiem czy ta zbroja musi byc dokladna ale postaraj sie zmniejszyc ilosc segmentow w tych kolkach.Jezeli te kulka to torus to z powodzeniem mozesz zmniejszyc ilosc \"segmenys\" do 12 a \"sides\" do 7 powinno to przyspieszyc kompilacje

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.