big_white_ninja Napisano 20 Maj 2004 Share Napisano 20 Maj 2004 Jestem zupełnie początkujący i nie wiem jak zrobić skomplikowany obiekt z dużą ilością części żeby był potem łatwy do wyanimowania. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 20 Maj 2004 Share Napisano 20 Maj 2004 wiesz ciezko jest odpowiedziec na twoje pytanie.:( bardzo chcialbym Ci pomoc ale jedno co moge Ci poradzic to wez stworz plane wez prawy przycisk myszki convert to editable poly i tam uzywaj unkcji extrude itd choc wiesz co? najpier moze przeczytaj cokolwiek na ten temat jest swietna ksiazka 3d max projekty i rozwiazania z niej mozna naprawde duzo sie nauczyc sprobuj po na to twoje pytanie jest naprawde ciezko odpowiedziec Serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 20 Maj 2004 Share Napisano 20 Maj 2004 A może jeszcze za rączkę do ubikacji poprowadzić ?? Jest help i są toturiale. Przerabiać, aż do piekoty oczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 23 Maj 2004 Autor Share Napisano 23 Maj 2004 Helpa nie mam bo mam 3D Studio Maxa 6 z gazety i angielskiego też nie znam, ale mam inne pytanie. Jak sprawić w reaktorze żeby łańcuch zachowywał się swobodnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 23 Maj 2004 Share Napisano 23 Maj 2004 hm, ja tez angielskiem w sumie nie znam (rok w szkole mam, reszta to z gier) a czytając tutoriale jakoś sobie radziłem. jesli masz maxa po angielsku to tylko szukasz odpowiednich wyrazów i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 23 Maj 2004 Share Napisano 23 Maj 2004 Helpa i dołączone do maxa tutoriale można sciągnąć ze strony discreeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 24 Maj 2004 Autor Share Napisano 24 Maj 2004 a co powinienem zrobić żeby łańcuch(kajdanki) zostały ładnie wyanimowane? Mama zamiar upuścić je z wysokości na ziemię i żeby te elementy kajdanek nie przenikały się przez siebie i były przyciągane żebym nie musiał każdej klatki robić osobno?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 24 Maj 2004 Autor Share Napisano 24 Maj 2004 aha i dzięki kozioo za helpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 26 Maj 2004 Autor Share Napisano 26 Maj 2004 2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki 3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację 4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę) 5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 11 Czerwiec 2004 Share Napisano 11 Czerwiec 2004 hmmm, stworz kolekcje rigid body i dodaj do niej wszystkie koleczka, nastepnie zaznacze je i otworz okienko \"property editor\" i tam w sekcji mass wpisz mase w kg (od teraz kazde koleczko bedzie mialo przypisana mase, tylko nie przesadzaj z masa bo bedzie nierealistycznie).Teraz juz tylko skompiluj animacje i gotowe.Nie wiem jak to bedzie sie kompilowalo, ale jezeli tego jest duzo to sobie troche poczekasz :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 12 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2004 nie stety komp mi nie wytrzymuje i max się zawiesza, więc na razie projekty z reaktorem sobie odpuszczam do drobnych modernizacji sprzętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EF Napisano 12 Czerwiec 2004 Share Napisano 12 Czerwiec 2004 niewiem czy ta zbroja musi byc dokladna ale postaraj sie zmniejszyc ilosc segmentow w tych kolkach.Jezeli te kulka to torus to z powodzeniem mozesz zmniejszyc ilosc \"segmenys\" do 12 a \"sides\" do 7 powinno to przyspieszyc kompilacje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 13 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2004 te kółka to torus. Postaram się zmniejszyć segmenty. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi