Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem zupełnie początkujący i nie wiem jak zrobić skomplikowany obiekt z dużą ilością części żeby był potem łatwy do wyanimowania. Z góry dziękuję

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiesz ciezko jest odpowiedziec na twoje pytanie.:( bardzo chcialbym Ci pomoc ale jedno co moge Ci poradzic to wez stworz plane wez prawy przycisk myszki convert to editable poly i tam uzywaj unkcji extrude itd choc wiesz co? najpier moze przeczytaj cokolwiek na ten temat jest swietna ksiazka 3d max projekty i rozwiazania z niej mozna naprawde duzo sie nauczyc sprobuj po na to twoje pytanie jest naprawde ciezko odpowiedziec Serdecznie pozdrawiam

Napisano

A może jeszcze za rączkę do ubikacji poprowadzić ?? Jest help i są toturiale. Przerabiać, aż do piekoty oczu

Napisano
  • Autor

Helpa nie mam bo mam 3D Studio Maxa 6 z gazety i angielskiego też nie znam, ale mam inne pytanie. Jak sprawić w reaktorze żeby łańcuch zachowywał się

swobodnie?

Napisano

hm, ja tez angielskiem w sumie nie znam (rok w szkole mam, reszta to z gier) a czytając tutoriale jakoś sobie radziłem. jesli masz maxa po angielsku to tylko szukasz odpowiednich wyrazów i to wszystko

Napisano
  • Autor

a co powinienem zrobić żeby łańcuch(kajdanki) zostały ładnie wyanimowane?

Mama zamiar upuścić je z wysokości na ziemię i żeby te elementy kajdanek nie przenikały się przez siebie i były przyciągane żebym nie musiał każdej klatki robić osobno??????????

Napisano
  • Autor

2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki

3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację

4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę)

5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)

Napisano

hmmm, stworz kolekcje rigid body i dodaj do niej wszystkie koleczka, nastepnie zaznacze je i otworz okienko \"property editor\"

i tam w sekcji mass wpisz mase w kg (od teraz kazde koleczko bedzie mialo przypisana mase, tylko nie przesadzaj z masa bo bedzie nierealistycznie).Teraz juz tylko skompiluj animacje i gotowe.Nie wiem jak to bedzie sie kompilowalo, ale jezeli tego jest duzo to sobie troche poczekasz :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

nie stety komp mi nie wytrzymuje i max się zawiesza, więc na razie projekty z reaktorem sobie odpuszczam do drobnych modernizacji sprzętu

Napisano

niewiem czy ta zbroja musi byc dokladna ale postaraj sie zmniejszyc ilosc segmentow w tych kolkach.Jezeli te kulka to torus to z powodzeniem mozesz zmniejszyc ilosc \"segmenys\" do 12 a \"sides\" do 7 powinno to przyspieszyc kompilacje

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności