Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

Mam taki problem. Wszystkie mapy proceduralne wyglądają inaczej we viewporcie niż w renderze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może leżeć problem?

Używam 3ds Max 2010.

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

- obiekt na który nakładasz mapę musi miec nadane koordynaty mapowania (modyfikator UVW Map)Niewiem jak w 2010 ale w 2009 trzeba w nim jeszcze odznaczyć "real world map size"

 

- w materiale tekstura powinna mieć zródło koordynat (source) "explicit map channel"

 

powinno byc git.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności