Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

Mam taki problem. Wszystkie mapy proceduralne wyglądają inaczej we viewporcie niż w renderze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może leżeć problem?

Używam 3ds Max 2010.

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 880
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

- obiekt na który nakładasz mapę musi miec nadane koordynaty mapowania (modyfikator UVW Map)Niewiem jak w 2010 ale w 2009 trzeba w nim jeszcze odznaczyć "real world map size"

 

- w materiale tekstura powinna mieć zródło koordynat (source) "explicit map channel"

 

powinno byc git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności