Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej!

Mam taki problem. Wszystkie mapy proceduralne wyglądają inaczej we viewporcie niż w renderze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może leżeć problem?

Używam 3ds Max 2010.

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 911
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

- obiekt na który nakładasz mapę musi miec nadane koordynaty mapowania (modyfikator UVW Map)Niewiem jak w 2010 ale w 2009 trzeba w nim jeszcze odznaczyć "real world map size"

 

- w materiale tekstura powinna mieć zródło koordynat (source) "explicit map channel"

 

powinno byc git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.