blinq Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Hej! Mam taki problem. Wszystkie mapy proceduralne wyglądają inaczej we viewporcie niż w renderze. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może leżeć problem? Używam 3ds Max 2010. Z góry dzięki za pomoc
Robertus Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 - obiekt na który nakładasz mapę musi miec nadane koordynaty mapowania (modyfikator UVW Map)Niewiem jak w 2010 ale w 2009 trzeba w nim jeszcze odznaczyć "real world map size" - w materiale tekstura powinna mieć zródło koordynat (source) "explicit map channel" powinno byc git. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się