wesol Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Cześć wymodelowałem sobie teren w Vue, otworzyłem scenę w maxie i teraz chce dodać do tego efekty z afterburna, ale niestety mental nie renderuje dymu z AB. Może jakiś rendering w pasach, żebym mógł sobie to złożyć później w AF. A jeśli tak, to jak to zrobić? będzie to animacja ok 30s. Jestem otwarty na propozycje :) Zastanawiam się też nad przerzuceniem całości do maxa, żeby vue nie brało udziału w renderingu. Ale jak zeby zachować zadowalającą jakość. Cudów nie ma, ale mi to wystarczy, nawet może gorzej wyglądać. Zależy mi na czasie. Pozdrawiam
wesol Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 dalej nic, fume jakoś sobie radzi ale jest to dalekie od moich oczekiwań ;/ może zmiana rendera? do dyspozycji mam vraya i finalR, ale nie renderują vue.
Kris_R Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Myślę, że policzenie tego na passach to dobry pomysł. Nie wiem jak dużej kontroli potrzebujesz, ale jeśli tło osobno (woda i wulkan/gejzer) i dym/para osobno Ci wystarczy to tak właśnie zrób. Wtedy możesz każdy pass przeliczyć sobie w innym silniku. Dość częstą praktyką jest na przykład doliczanie włosów w scanlinie do główek policzonych w mentalu. Na co powinieneś zwrócić uwagę. 1. Dym/para powinien mieć zapisany kanał alpha przechowujący dane o przezroczystości obrazka (na przykład format png, tga 32bit). 2. Jeśli kamera jest ruchoma możesz pomyśleć o policzeniu samego wulkanu osobno - przyda się do wycinania dymu tak, aby go schować za wulkan. Napisz też w jakim programie planujesz złożyć render passy to może też coś da się doradzić. 1
wesol Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 (edytowane) Dzięki, wiec postanowione robię to w pasach. Pliki wynikowe planuje na tga. Składać będę w After Effect Potrzebuje: 1. Tło czyli to co na screenie (wulkan, woda, atmosfera) 2. Wybuch z Afterburn - coś w tym stylu tylko zdecydowany krótsze. http://vimeo.com/10443133 3. Dym FumeFx http://vimeo.com/12677806 4. Lawa, taka http://vimeo.com/12231638 lub/i ciekła z glud3D 5. Para z wyływającej lawy do wody - jeśli czasu starczy.. Wyłączam wszystko i renderuje tylko 1 element? wulkan renderuje osobno bez tła, wody itp żeby pożnij z tego maskę zrobić? Dobrze to rozumiem? Edytowane 1 Wrzesień 2010 przez wesol
wesol Napisano 2 Wrzesień 2010 Autor Napisano 2 Wrzesień 2010 wyrenderowałem na szybko po 30klatek i alphe http://dl.dropbox.com/u/4261448/Grafika/alpha_0014.tga ale nie mam pomysłu jak to w aftereffect posklejać, zęby alpha działała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się