Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć

 

wymodelowałem sobie teren w Vue, otworzyłem scenę w maxie i teraz chce dodać do tego efekty z afterburna, ale niestety mental nie renderuje dymu z AB.

 

 

Może jakiś rendering w pasach, żebym mógł sobie to złożyć później w AF.

A jeśli tak, to jak to zrobić? będzie to animacja ok 30s.

Jestem otwarty na propozycje :)

 

Zastanawiam się też nad przerzuceniem całości do maxa, żeby vue nie brało udziału w renderingu. Ale jak zeby zachować zadowalającą jakość.

 

Cudów nie ma, ale mi to wystarczy, nawet może gorzej wyglądać. Zależy mi na czasie.

vue_volcano.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dalej nic, fume jakoś sobie radzi vue_volcano01.jpg

 

ale jest to dalekie od moich oczekiwań ;/

 

może zmiana rendera? do dyspozycji mam vraya i finalR, ale nie renderują vue.

Napisano

Myślę, że policzenie tego na passach to dobry pomysł. Nie wiem jak dużej kontroli potrzebujesz, ale jeśli tło osobno (woda i wulkan/gejzer) i dym/para osobno Ci wystarczy to tak właśnie zrób. Wtedy możesz każdy pass przeliczyć sobie w innym silniku. Dość częstą praktyką jest na przykład doliczanie włosów w scanlinie do główek policzonych w mentalu.

 

Na co powinieneś zwrócić uwagę.

1. Dym/para powinien mieć zapisany kanał alpha przechowujący dane o przezroczystości obrazka (na przykład format png, tga 32bit).

2. Jeśli kamera jest ruchoma możesz pomyśleć o policzeniu samego wulkanu osobno - przyda się do wycinania dymu tak, aby go schować za wulkan.

 

Napisz też w jakim programie planujesz złożyć render passy to może też coś da się doradzić.

Napisano
  • Autor

Dzięki, wiec postanowione robię to w pasach. Pliki wynikowe planuje na tga. Składać będę w After Effect

 

Potrzebuje:

1. Tło czyli to co na screenie (wulkan, woda, atmosfera)

2. Wybuch z Afterburn - coś w tym stylu tylko zdecydowany krótsze. http://vimeo.com/10443133

3. Dym FumeFx http://vimeo.com/12677806

4. Lawa, taka http://vimeo.com/12231638 lub/i ciekła z glud3D

5. Para z wyływającej lawy do wody - jeśli czasu starczy..

 

Wyłączam wszystko i renderuje tylko 1 element?

wulkan renderuje osobno bez tła, wody itp żeby pożnij z tego maskę zrobić?

 

Dobrze to rozumiem?

Edytowane przez wesol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.