Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

próbuję nauczyć się ICE wykorzystując videotutorial Digital Tutors. Problem w tym, ze używam Softimage 2011 a tutorial był robiony w 7.0. No i w związku z tym nei wszystko działa. Konkretnie po utworzeniu symulacji czasteczek przypisuje im wolumetryczny shader. Softimage automatycznie tworzy sieć node'ów, która nie jest mi potrzebna. Kasuje ja, dodaje node'y Particle Volume Cloud i Particle Density. Ten drugi podpinam pod pierwszy i wówczas nic sie nie renderuje. Czasteczki znikają niezależnie od ustawień gęstości. Czy coś się fundamentalnie pozmieniało w ICE od wersji 7.0 do 2011? Czy ktoś coś poradzi?

Dzięki z góry i pozdrawiam,

Artur

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprobuj z zwiekszyc/zmniejszyc "cell size" w compoundzie "particle renderer", tab -> Volume Rendering

 

Ow parametr zalezny jest od skali sceny/czasteczek. Otworz sobie samplowe sceny z katalogu Rendering i popatrz jakie sa tam ustawienia w stosunku do skali.

 

Pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.