Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Miałem nie zakładać wątku WIP, ale jednak jest za słaby na takie numery:]. Zacząłem robić Riddika, ale pojawiło się na drodze kilka przeszkód, więc jednak wątek założyłem. Wyrzeźbiłem w ZBrushu i polypainta zrobiłem i KLICKa sposobem zrobiłem sobie z painta UV. Wyeksportował wszystko do maxa nałożyłem materiał fast SSS skin czy jakoś tak dodałem mapę,dorobiłem sobie jeszcze bumpa w PS(jest jeszcze do poprawy). I już przy bumpie mam problem bo jak widać na renderze w miejscach seamów zrobiły mi się dołki, i nie wiem jak zniwelować/zlikwidować. Sam materiał też pewnie jeszcze do poprawy. Koszulka to narazie tylko prototyp pomalowany w ZB i poprawiony w PS, jeszcze bez bumpa ani dispa żadnego. Pewnie będę musiał poprawi albo zrobić od nowa model koszulki bo jakoś nie tak wygląda. Okulary też rzeźbione w ZB tylko baza z maxa. Render w mentalu bez żadnych modyfikacji. Nie wiem co jeszcze pisać, w razie czego będę skory odpowiadać na pytania, i przyjmować wasze bezcenne rady.

 

riddicksculpt.png

 

tratata.png

 

tratata1.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam Kuba.

Edytowane przez Cyanide
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

proporcje chyba troche sie rozjechaly bo niepodobny, nos chyba za duzy, podobnie usta, cala twarz zbyt pociągła, odleglosc usta-podbrodek chyba zbyt duza - tak powtarzam to "chyba" - bo nie jestem pewien, co jest nie tak ;)

 

powodzenia

 

 

mowiac o proporcjach - mialem na mysli podobienstwo do diesla, bo jesli nie musi byc podobny - to ludek spoko jest ;)

Edytowane przez Sunedge
Napisano

Załaduj tego bumpa w Zbrushu jako teksturę na UVmapniętym obiekcie i porozmywaj lub zamaż w miejscach gdzie widać trepanację.

 

Generalnie model całkiem fajny tylko wygląda jakby jeszcze nie było retopo.

Napisano

Dzięki chłopaki co do modelu to robiłem z refek nawet Vina Diesela, ale nie wiem czy podobny wyszedł. Proporcje sądzę, że mieszczą się w tych ramkach dobrego smaku i realności, więc raczej nie będę zmieniał chyba, że się więcej skarg pojawi. Wielkie thx za tip co do bumpa, spróbuję jutro bo dziś już czasu nie znajdę. Retopo rzeczywiście nie było, pociągnąłem tylko model decimination masterem żeby mi się nie wywalał max podczas renderu ( i tak się wywala po 3-4 renderach:p). A właśnie retopo robić w ZB czy jak? Bo słyszałem wiele opinii na ten temat i w rezultacie nie wiem już w czym to robić.

 

Dzięki za odzew i pozdrawiam Kuba.

Napisano (edytowane)

zamazanie bedzie widoczne w pozniejszym efekcie, jeszcze bardziej rozmycie, ja bym zrobil od nowa w zb(fakture skory), pomalowal i wyexportowal displace mape do maxa,

 

co do modelu to ma za waska glowe, viniek takiej napewno nie ma :], jakby mu kto stereo zasadzil :P, tak ogolnie bardzo fajnie, powieki trza by jeszcze poprawic,

 

co do retopo, jesli ten model nie trafi do silnika to nie ma sie co raczej z tym szczypac do wizki, jesli do rigowania go uzyjesz, to bardziej zjechanie z ilsoci poligonow, ale takie rzeczy to w maxie najlepiej...

Edytowane przez plasti

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności