Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

przedstawiam moje 3 animacje. Postać stworzyłem w wingsie, potem kształty twarzy w zbr, rig i oczywiście animacja w XSI.

animacja chodu - można się doszukać wpływów DT, tak samo scena mimiczna - gnmn ;) ale animacja z podnoszeniem kamienia już w 100% mój pomysł ;)

 

chód

 

mimika

 

mechanika ciała

 

Jestem ciekaw waszych opinii i tu mała prośba - rozpiszcie się jak możecie - ponieważ jest to część pracy dyplomowej w której dostałem nakaz umieszczenia złowieszczego rozdziału "ankieta/badanie" i im więcej napiszecie tym łatwiej mi będzie taki rozdział napisać.

 

Wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Mi sie podoba, fajnie jest, ale jesli tak bardzo chcesz sie to Imo w anim. chodu t animacja rąk jest zbyt płynna, jakby ćwiczył tai-chi przy chodzie ;)

Co do mimiki, to dlonie robia za duzo w tak malej przestrzeni czasu, strasznie sie facet "klatkuje" przed "eeem no". Stopy się o nic nie opierają momentami i powieki robią za mało.

W mechanice przede wszystkim facet bardzo dziwnie się przekręca na końcu jak juz spadnie z kamieniam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności