Skocz do zawartości

Animacja 3d: Chód, scena mimiczna, mechanika ciała


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

przedstawiam moje 3 animacje. Postać stworzyłem w wingsie, potem kształty twarzy w zbr, rig i oczywiście animacja w XSI.

animacja chodu - można się doszukać wpływów DT, tak samo scena mimiczna - gnmn ;) ale animacja z podnoszeniem kamienia już w 100% mój pomysł ;)

 

chód

 

mimika

 

mechanika ciała

 

Jestem ciekaw waszych opinii i tu mała prośba - rozpiszcie się jak możecie - ponieważ jest to część pracy dyplomowej w której dostałem nakaz umieszczenia złowieszczego rozdziału "ankieta/badanie" i im więcej napiszecie tym łatwiej mi będzie taki rozdział napisać.

 

Wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie podoba, fajnie jest, ale jesli tak bardzo chcesz sie to Imo w anim. chodu t animacja rąk jest zbyt płynna, jakby ćwiczył tai-chi przy chodzie ;)

Co do mimiki, to dlonie robia za duzo w tak malej przestrzeni czasu, strasznie sie facet "klatkuje" przed "eeem no". Stopy się o nic nie opierają momentami i powieki robią za mało.

W mechanice przede wszystkim facet bardzo dziwnie się przekręca na końcu jak juz spadnie z kamieniam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności