Napisano 7 Wrzesień 201014 l Witam, przedstawiam moje 3 animacje. Postać stworzyłem w wingsie, potem kształty twarzy w zbr, rig i oczywiście animacja w XSI. animacja chodu - można się doszukać wpływów DT, tak samo scena mimiczna - gnmn ;) ale animacja z podnoszeniem kamienia już w 100% mój pomysł ;) chód mimika mechanika ciała Jestem ciekaw waszych opinii i tu mała prośba - rozpiszcie się jak możecie - ponieważ jest to część pracy dyplomowej w której dostałem nakaz umieszczenia złowieszczego rozdziału "ankieta/badanie" i im więcej napiszecie tym łatwiej mi będzie taki rozdział napisać. Wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam
Napisano 7 Wrzesień 201014 l Mi sie podoba, fajnie jest, ale jesli tak bardzo chcesz sie to Imo w anim. chodu t animacja rąk jest zbyt płynna, jakby ćwiczył tai-chi przy chodzie ;) Co do mimiki, to dlonie robia za duzo w tak malej przestrzeni czasu, strasznie sie facet "klatkuje" przed "eeem no". Stopy się o nic nie opierają momentami i powieki robią za mało. W mechanice przede wszystkim facet bardzo dziwnie się przekręca na końcu jak juz spadnie z kamieniam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto