viz.k Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Nie chodzi o scatter. Mam jeden obiekt i arrayem sobie instancuje kilkanascie z nich tak zeby byly jeden nad drugim. Jakie polecenie/modyfikator w maxie sluzy do tego zeby kazdy z tych obiektow byl troche inaczej obrocone i lekko przesuniety (najlepiej tak zebym mogl wyznaczyc granice)
mirach Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 ja do tego uzwyam max scripta, tu masz cos podobnego do sciagniecia: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/object-randomizer
viz.k Napisano 7 Wrzesień 2010 Autor Napisano 7 Wrzesień 2010 bardzo fajny skrypt, dokladnie o to chodzilo, ale jeden problem: nie obsluguje wartosci ponizej 1 (0.1, 0,65 itd), da sie cos z tym zrobic?
mirach Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 ale jeden problem: nie obsluguje wartosci ponizej 1 (0.1, 0,65 itd), da sie cos z tym zrobic? - znalesc inny skrypt (na samym script spocie jest pare wersji randomizerów) - poprawic cos w tym skrypcie - napisac wlasny randomizer (na czyms podobnym uczylem sie podstaw maxscripta) pozdrawiam
viz.k Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Napisano 8 Wrzesień 2010 wybralem inna droge - scale object o 1000% , randomizer i scale back o 10% :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się